Αναφερθήκαμε πιο πάνω στην ύπαρξη τριών κινητήρων στην υβριδική παραλλαγή του νέου Honda CR-V καθώς και στην απουσία συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων. Γενικά, όταν υπάρχει θερμικός κινητήρας είναι σχεδόν αδύνατη η εξάλειψη του κιβωτίου ταχυτήτων γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει άλλος προφανής τρόπος πολλαπλασιασμού της ροπής ειδικά στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες που η ροπή παίζει πρωτεύοντα ρόλο σε κάθε είδους όχημα. Η Honda παρέκαμψε αυτόν τον σκόπελο με το να μην συμμετέχει ο θερμικός κινητήρας στην προώθηση του οχήματος σε χαμηλές και μέσες ταχύτητες.
Τα βασικά προγράμματα λειτουργίας του λεγόμενου i-MMD (Intelligent-Multi Mode Drive) είναι τρία. Το EV Drive, το Hybrid Drive και το Engine Drive. Το EV Drive αφορά αμιγώς ηλεκτρική προώθηση σε χαμηλές ταχύτητες με μέγιστη αυτονομία περίπου 2 χιλιόμετρα. Το Hybrid Drive αν και μεταφράζεται σαν υβριδική κίνηση, στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει, είναι ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης κύκλου Atkinson που διαθέτει το αυτοκίνητο, να τροφοδοτεί μια γεννήτρια η οποία με την σειρά της παράγει ρεύμα για τον ηλεκτροκινητήρα. Τέλος το Engine Drive, αφορά υψηλές ταχύτητες κίνησης όπου ο ηλεκτρικός κινητήρας απεμπλέκεται από την μετάδοση, ενώ ένας συμπλέκτης μεταξύ θερμικού κινητήρα και τροχών κλείνει και έτσι η προώθηση αναλαμβάνεται αποκλειστικά από τον κινητήρα βενζίνης, με τον όποιο πολλαπλασιασμό της ροπής να πραγματοποιείται από την τελική σχέση διαφορικού χωρίς την μεσολάβηση κιβωτίου ταχυτήτων. Σε αυτήν την περίπτωση, η πλεονάζουσα ισχύς του θερμικού κινητήρα χρησιμοποιείται για την φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου μέσω του ηλεκτρικού κινητήρα που τώρα γίνεται δυναμό.