Το Toyota Prius είναι το μακροβιότερο και δημοφιλέστερο υβριδικό όχημα παγκοσμίως με ιστορία άνω των 20 χρόνων. Η Toyota ευκαιρίας δοθείσης από την ανανέωση του μοντέλου για το 2019, αποφάσισε να το προικίσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη με σύστημα τετρακίνησης. Ίσως ακούγεται λίγο σχήμα οξύμωρο, το να προσθέτει κάποιος τετρακίνηση σε ένα όχημα που το βασικό του χαρακτηριστικό είναι η όσο το δυνατόν πιο χαμηλή κατανάλωση, ωστόσο ο ιαπωνικός κολοσσός ανέπτυξε ένα σύστημα το οποίο έχει ελάχιστη αρνητική επίδραση στην κατανάλωση. Το Toyota AWD-i όπως ονομάζεται το σύστημα τετρακίνησης της Toyota, χρησιμοποιεί ένα δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα ο οποίος εμπλέκεται μόνο σε ταχύτητες από 0-10 χλμ/ώρα μόνιμα και σε ταχύτητες από 10-70 χλμ/ώρα σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης.
Το γεγονός ύπαρξης δεύτερου κινητήρα πίσω, επιτρέπει στο Prius να μην χρειάζεται κεντρικό τούνελ μετάδοσης και άρα μικρότερο βάρος και πλήρη ανεξαρτησία μεταξύ των αξόνων. Η Toyota Ευρώπης, δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τιμές ισχύος και ροπής για τον ηλεκτροκινητήρα του πίσω άξονα, ωστόσο το τετρακίνητο Prius που κυκλοφορεί στην Ιαπωνία, διαθέτει κινητήρα 72 ίππων και 55 Nm ροπής. Επίσης στην περίπτωση του τετρακίνητου Prius, η Toyota χρησιμοποιεί μπαταρίες νικελίου-μετάλλου υδριδίου ενώ, το προσθιοκίνητο Prius, διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η επιλογή αυτή, κατά τον Ιάπωνα κατασκευαστή έγινε γιατί οι μπαταρίες νικελίου-μετάλλου υδριδίου παρουσιάζουν καλύτερη αντοχή στο δριμύ ψύχος.