Renault Clio E-Tech με 140 άλογα
57.749 Επισκέψεις στο άρθρο
3 Φωτογραφίες »
2η θέση: Renault Clio E-Tech
- 1,6 λτ. αυτοφορτιζόμενο υβριδικό με 140 άλογα (συνδυαστικά)
- 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ.
- 60-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ.
- Εκπομπές CO2: 96 γρ./χλμ. (WLTP)
- Από 22.990 ευρώ (με προωθητική ενέργεια)
Για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία του, το Renault Clio απέκτησε αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση με θερμικό κινητήρα 1,6 λτ. και 2 ηλεκτροκινητήρες. Συνδυαστικά αποδίδει 140 άλογα και σε συνεργασία με το σοφιστικέ του αυτόματο κιβώτιο προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, χωρίς όμως να ξεφεύγει σε οικονομία. Απεναντίας με 5,0 λτ. είναι το δεύτερο καλύτερο σε κατανάλωση βενζινοκίνητο μικρό. Η επίδοση αυτή είναι μάλιστα μέσα στις υποσχέσεις του κατασκευαστή (4,3-5,1 λτ./100 χλμ. κατά WLTP).
Πιο αναλυτικά, τώρα, η συνολική απόδοση του Clio E-Tech που ανέρχεται στους 140 ίππους ικανοποιεί µε την απόδοση του, την αµεσότητα του και την λειτουργία, µε το κιβώτιο να πραγµατοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές χωρίς να παράγει αυξηµένα επίπεδα θορύβου. Σε αυτό θα βρει κανείς την επιλογή B µεταξύ των γνωστών που ενισχύει τον βαθµό ανάκτησης ενέργειας, ενώ προσφέρει και EV επιλογή που χρησιµοποιεί την ενέργεια της µπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα και το Eco που συνδυάζει την απόδοση µε την οικονοµία. Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος για καλύτερες επιδόσεις και τράβηγµα ενώ σύµφωνα µε την Renault το Clio µπορεί να χρησιµοποιήσει την ενέργεια των µπαταριών του για το 80% της κίνησής του σε αστικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση το Clio E-Tech αποτελεί µια πολύ καλή εφαρµογή του είδους και ικανοποιεί µε την ευκολία κατανόησής της λειτουργίας του, την εύκολη και ρεαλιστική ανάκτηση της ενέργειάς του για να µπορέσει να κινηθεί ηλεκτρικά όταν χρειαστεί, αλλά και τον συνδυασµό όλων των στοιχείων του για να µην επηρεαστεί καθόλου ο χαρακτήρας του από τη χρήση της υβριδικής τεχνολογίας.
Τέλος, στο δρόμο, ο οδηγικός χαρακτήρας του Clio στην έκδοση E-Tech δεν διαφέρει σηµαντικά από τις συµβατικές του εκδόσεις, προτάσσοντας στα βασικότερα χαρακτηριστικά του την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Τώρα βεβαίως και ειδικότερα όταν χρησιµοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνησή του, καθίσταται ακόµα πιο ευχάριστο ως προς τους δυο τοµείς µε την αθόρυβη λειτουργία του, ενώ διατηρεί στο έπακρο τον ικανό αστικό του χαρακτήρα. Εκτός πόλης µπορεί να έχει χάσει λίγη από την αµεσότητα και την αίσθηση που διαθέτουν οι συµβατικές του εκδόσεις, όµως δεν επηρεάζεται από την λειτουργία του υβριδικού του συστήµατος και του κιβωτίου, παραµένοντας και εκεί άνετο αλλά και ευχάριστο ακόµα και σε σβέλτους ρυθµούς κίνησης.
Πιο αναλυτικά, τώρα, η συνολική απόδοση του Clio E-Tech που ανέρχεται στους 140 ίππους ικανοποιεί µε την απόδοση του, την αµεσότητα του και την λειτουργία, µε το κιβώτιο να πραγµατοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές χωρίς να παράγει αυξηµένα επίπεδα θορύβου. Σε αυτό θα βρει κανείς την επιλογή B µεταξύ των γνωστών που ενισχύει τον βαθµό ανάκτησης ενέργειας, ενώ προσφέρει και EV επιλογή που χρησιµοποιεί την ενέργεια της µπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα και το Eco που συνδυάζει την απόδοση µε την οικονοµία. Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος για καλύτερες επιδόσεις και τράβηγµα ενώ σύµφωνα µε την Renault το Clio µπορεί να χρησιµοποιήσει την ενέργεια των µπαταριών του για το 80% της κίνησής του σε αστικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση το Clio E-Tech αποτελεί µια πολύ καλή εφαρµογή του είδους και ικανοποιεί µε την ευκολία κατανόησής της λειτουργίας του, την εύκολη και ρεαλιστική ανάκτηση της ενέργειάς του για να µπορέσει να κινηθεί ηλεκτρικά όταν χρειαστεί, αλλά και τον συνδυασµό όλων των στοιχείων του για να µην επηρεαστεί καθόλου ο χαρακτήρας του από τη χρήση της υβριδικής τεχνολογίας.
Τέλος, στο δρόμο, ο οδηγικός χαρακτήρας του Clio στην έκδοση E-Tech δεν διαφέρει σηµαντικά από τις συµβατικές του εκδόσεις, προτάσσοντας στα βασικότερα χαρακτηριστικά του την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Τώρα βεβαίως και ειδικότερα όταν χρησιµοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια για την κίνησή του, καθίσταται ακόµα πιο ευχάριστο ως προς τους δυο τοµείς µε την αθόρυβη λειτουργία του, ενώ διατηρεί στο έπακρο τον ικανό αστικό του χαρακτήρα. Εκτός πόλης µπορεί να έχει χάσει λίγη από την αµεσότητα και την αίσθηση που διαθέτουν οι συµβατικές του εκδόσεις, όµως δεν επηρεάζεται από την λειτουργία του υβριδικού του συστήµατος και του κιβωτίου, παραµένοντας και εκεί άνετο αλλά και ευχάριστο ακόµα και σε σβέλτους ρυθµούς κίνησης.
Σελίδα 1 | Τα 5 μικρά βενζίνης με τη χαμηλότερη κατανάλωση |
Σελίδα 2 | Suzuki Swift Hybrid με 83 άλογα |
Σελίδα 3 | Honda Jazz Hybrid με 109 άλογα |
Σελίδα 4 | Renault Clio E-Tech με 140 άλογα |
Σελίδα 5 | Βασιλιάς: Toyota Yaris HSD με 116 άλογα |
Κύριοι του ειδικού τύπου το ξέρετε καλύτερα από εμένα, σαν ντίζελ, καίνε ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΤΊΖΕΛ !!!
Αν έχεις δώσει 25 χιλιάρικα τελική τιμή αγοράς για το υβριδικό Clio δεν νομίζω οτι μπορείς να υπερηφανεύεσαι για τα 5,5 λίτρα/100 χλμ και μια εξοικονόμηση που θα κάνεις 10 χρόνια να αποσβέσεις αν δεν είσαι ταξιτζής που γράψει 100.000 χλμ/χρόνο