Βασιλιάς: Toyota Yaris HSD με 116 άλογα
57.748 Επισκέψεις στο άρθρο
3 Φωτογραφίες »
Toyota Yaris HSD
- 1,5 λτ. υβριδικό με 116 άλογα (συνδυαστικά)
- 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.
- 60-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ.
- Εκπομπές CO2: 86 γρ./χλμ. (WLTP)
- Από 17.340 ευρώ
Το νέο Yaris τροφοδοτείται από ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει ένα νέο 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους. Στο υβριδικό σύστημα κίνησης οφείλεται φυσικά η εξαιρετική του επίδοση στην κατανάλωση, καθώς εξασφαλίζει κίνηση ακόμη και με μηδενική κατανάλωση, χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέχρι την ταχύτητα των 130 χλμ./ώρα. Έτσι, το ολοκαίνουργιο υβριδικό Toyota Yaris παίζει εκτός συναγωνισμού εμφανίζοντας πραγματική μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ. με αποτέλεσμα να κερδίζει τον τίτλο του πιο οικονομικού βενζινοκίνητου μικρού αυτοκινήτου της αγοράς. Στην πόλη δε, η κατανάλωση πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ. H υβριδική τεχνολογία της Toyota υποσκέλισε το diesel και είναι στα καλύτερά της!
Τέλος, όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, τα αρκετά φαρδύτερα μετατρόχια, η ακαμψία της νέας πλατφόρμας, αλλά και το χαμηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος, συνθέτουν ένα σταθερό και «σφιχτό» σύνολο, το οποίο έχει αναβαθμίσει όλες του τις αντιδράσεις του. Έτσι, οι κλίσεις είναι σωστά ζυγισμένες, το τιμόνι έχει εξαιρετική απόκριση και ικανοποιητική πληροφόρηση, ενώ τα φρένα με τη σειρά τους θα απαλλάξουν από το παραμικρό άγχος, με ανταπόκρισή τους.
Γενικά, ακόμα και σε μια στριφτερή διαδρομή το Yaris σε κερδίζει και με το παραπάνω καθώς οι προβλέψιμες και προοδευτικές υποστροφικές αντιδράσεις του είναι ευχάριστα ελεγχόμενες. Η άνεση που παρέχεται στην καμπίνα έρχεται από τα ξανασχεδιασμένα γόνατα Μακφέρσον εμπρός (τα οποία διαθέτουν μεγαλύτερη κλίση και λιγότερες τριβές), αλλά και τη νέα ενίσχυση ανάμεσα στους θόλους των τροχών, η οποία φιλτράρει άψογα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ποιότητα κύλισης αναδεικνύει και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του νέου Yaris μιας και ο θόρυβος είναι συγκρατημένος και το αμάξωμα παραμένει σταθερό και ευθύβολο. Με κύκλο στροφής τα 9,8 μ., εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο εύχρηστο είναι εντός πόλης, πόσο ευέλικτο γενικά και σίγουρα μετατρέπεται στον απόλυτο σύμμαχο σε κάθε μανούβρα.
Τέλος, όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, τα αρκετά φαρδύτερα μετατρόχια, η ακαμψία της νέας πλατφόρμας, αλλά και το χαμηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος, συνθέτουν ένα σταθερό και «σφιχτό» σύνολο, το οποίο έχει αναβαθμίσει όλες του τις αντιδράσεις του. Έτσι, οι κλίσεις είναι σωστά ζυγισμένες, το τιμόνι έχει εξαιρετική απόκριση και ικανοποιητική πληροφόρηση, ενώ τα φρένα με τη σειρά τους θα απαλλάξουν από το παραμικρό άγχος, με ανταπόκρισή τους.
Γενικά, ακόμα και σε μια στριφτερή διαδρομή το Yaris σε κερδίζει και με το παραπάνω καθώς οι προβλέψιμες και προοδευτικές υποστροφικές αντιδράσεις του είναι ευχάριστα ελεγχόμενες. Η άνεση που παρέχεται στην καμπίνα έρχεται από τα ξανασχεδιασμένα γόνατα Μακφέρσον εμπρός (τα οποία διαθέτουν μεγαλύτερη κλίση και λιγότερες τριβές), αλλά και τη νέα ενίσχυση ανάμεσα στους θόλους των τροχών, η οποία φιλτράρει άψογα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ποιότητα κύλισης αναδεικνύει και τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του νέου Yaris μιας και ο θόρυβος είναι συγκρατημένος και το αμάξωμα παραμένει σταθερό και ευθύβολο. Με κύκλο στροφής τα 9,8 μ., εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο εύχρηστο είναι εντός πόλης, πόσο ευέλικτο γενικά και σίγουρα μετατρέπεται στον απόλυτο σύμμαχο σε κάθε μανούβρα.
Σελίδα 1 | Τα 5 μικρά βενζίνης με τη χαμηλότερη κατανάλωση |
Σελίδα 2 | Suzuki Swift Hybrid με 83 άλογα |
Σελίδα 3 | Honda Jazz Hybrid με 109 άλογα |
Σελίδα 4 | Renault Clio E-Tech με 140 άλογα |
Σελίδα 5 | Βασιλιάς: Toyota Yaris HSD με 116 άλογα |
Κύριοι του ειδικού τύπου το ξέρετε καλύτερα από εμένα, σαν ντίζελ, καίνε ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΤΊΖΕΛ !!!
Αν έχεις δώσει 25 χιλιάρικα τελική τιμή αγοράς για το υβριδικό Clio δεν νομίζω οτι μπορείς να υπερηφανεύεσαι για τα 5,5 λίτρα/100 χλμ και μια εξοικονόμηση που θα κάνεις 10 χρόνια να αποσβέσεις αν δεν είσαι ταξιτζής που γράψει 100.000 χλμ/χρόνο