Honda Jazz Hybrid με 109 άλογα
57.773 Επισκέψεις στο άρθρο
3 Φωτογραφίες »
3η θέση: Ηonda Jazz 1,5 i-MMD Hybrid
- 1,5 λτ. αυτοφορτιζόμενο υβριδικό με 109 άλογα (συνδυαστικά)
- 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ.
- 60-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ.
- Εκπομπές CO2: 102 γρ./χλμ. (WLTP)
- Από 22.450 ευρώ
Το νέο Honda Jazz είναι διαθέσιμο μόνο με υβριδικό σύστημα. Στην ουσία το πιο «οικογενειακό» μικρό της αγοράς (χάρη στην ευρυχωρία και την πρακτικότητά του) είναι ηλεκτροκίνητο, αφού ο 1,5 λτ. κινητήρας λειτουργεί για να κινεί τη γεννήτρια που παράγει ρεύμα για τον ηλεκτροκινητήρα, που κινεί άμεσα τους μπροστινούς τροχούς. Το σύστημα επιλέγει αυτόματα ανάμεσα σε 3 συστήματα λειτουργίας (EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive με το τελευταίο να αφορά τη σύνδεση του βενζινοκινητήρα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος). Συνδυαστικά το Jazz αποδίδει 109 άλογα που προσφέρουν σβέλτες επιδόσεις συνδυασμένες όμως με top οικονομία μιας και η πραγματική μέση κατανάλωση καυσίμου γυροφέρνει τα 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECON πέφτει ακόμα χαμηλότερα. Ο συνδυασμός πρακτικότητας, ευρυχωρίας και οικονομίας είναι μοναδικός για τα δεδομένα των μικρών μοντέλων.
Στο δρόμο, το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει πίσω από το τιμόνι του νέου Honda Jazz είναι η θεαματική βελτίωση της ορατότητας μπροστά (η σχετική γωνία από τις 69 έφτασε στις 90 μοίρες) χάρη στην ολική ανασχεδίαση των αντίστοιχων κολονών και στη μείωση κατά 50% του μεγέθους τους, χωρίς όμως εκπτώσεις στη στιβαρότητα και την ακαμψία. Από εκεί και πέρα τα νέα καθίσματα είναι άνετα και αρκούντως υποστηρικτικά για το σώμα, η εργονομία απροβλημάτιστη και η θέση οδήγησης πανοραμική. Η ευκολία στην οδήγηση και η ευχρηστία μέσα στα στενά της πόλης είναι χαρακτηριστικά στοιχεία του νέου Jazz. Στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και το μόνο που ενοχλεί είναι το βουητό στην πλήρη επιτάχυνση, αλλά και ο αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος. Αν το πιέσεις, το Jazz δείχνει με τον τρόπο του ότι είναι ένα ψηλό αυτοκίνητο, που θέλει ήπιο input: Aν μπεις φουριόζος στη στροφή θα πάρει κλίση, η προοδευτική υποστροφή δε θα αργήσει να έρθει, ενώ το τιμόνι δε θα εμπνεύσει με τη «μουδιασμένη» του αίσθηση. Από την άλλη, όμως το νέο Jazz είναι εξαιρετικά άνετο. Με διπλασιασμό του ποσοστού χάλυβα υψηλής αντοχής στο πλαίσιο (από 9% σε 18%), το Jazz είναι πιο άκαμπτο και μαζί με τις νέες ρυθμίσεις των μειωμένης τριβής αναρτήσεων, η ποιότητα κύλισης απογειώθηκε.
Στα συν και ο τρόπος που η ανάρτηση περνάει πάνω από τις ανωμαλίες, οι οποίες αποσβένονται αποτελεσματικά, αλλά και τα φρένα που είναι αποτελεσματικά και προοδευτικά (τα πιο προοδευτικά φρένα σε υβριδικό μοντέλο). Η ουσία είναι πως μέσα στο Jazz νιώθεις ασφαλής χάρη και στην πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης η οποία μάλιστα απέκτησε νέα ευρυγώνια μπροστινή κάμερα που αναβαθμίζει τις δυνατότητες (για παράδειγμα εκτός από τη διαγράμμιση του δρόμου αναγνωρίζει και το γκαζόν στα όριά του).
Στο δρόμο, το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει πίσω από το τιμόνι του νέου Honda Jazz είναι η θεαματική βελτίωση της ορατότητας μπροστά (η σχετική γωνία από τις 69 έφτασε στις 90 μοίρες) χάρη στην ολική ανασχεδίαση των αντίστοιχων κολονών και στη μείωση κατά 50% του μεγέθους τους, χωρίς όμως εκπτώσεις στη στιβαρότητα και την ακαμψία. Από εκεί και πέρα τα νέα καθίσματα είναι άνετα και αρκούντως υποστηρικτικά για το σώμα, η εργονομία απροβλημάτιστη και η θέση οδήγησης πανοραμική. Η ευκολία στην οδήγηση και η ευχρηστία μέσα στα στενά της πόλης είναι χαρακτηριστικά στοιχεία του νέου Jazz. Στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και το μόνο που ενοχλεί είναι το βουητό στην πλήρη επιτάχυνση, αλλά και ο αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος. Αν το πιέσεις, το Jazz δείχνει με τον τρόπο του ότι είναι ένα ψηλό αυτοκίνητο, που θέλει ήπιο input: Aν μπεις φουριόζος στη στροφή θα πάρει κλίση, η προοδευτική υποστροφή δε θα αργήσει να έρθει, ενώ το τιμόνι δε θα εμπνεύσει με τη «μουδιασμένη» του αίσθηση. Από την άλλη, όμως το νέο Jazz είναι εξαιρετικά άνετο. Με διπλασιασμό του ποσοστού χάλυβα υψηλής αντοχής στο πλαίσιο (από 9% σε 18%), το Jazz είναι πιο άκαμπτο και μαζί με τις νέες ρυθμίσεις των μειωμένης τριβής αναρτήσεων, η ποιότητα κύλισης απογειώθηκε.
Στα συν και ο τρόπος που η ανάρτηση περνάει πάνω από τις ανωμαλίες, οι οποίες αποσβένονται αποτελεσματικά, αλλά και τα φρένα που είναι αποτελεσματικά και προοδευτικά (τα πιο προοδευτικά φρένα σε υβριδικό μοντέλο). Η ουσία είναι πως μέσα στο Jazz νιώθεις ασφαλής χάρη και στην πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης η οποία μάλιστα απέκτησε νέα ευρυγώνια μπροστινή κάμερα που αναβαθμίζει τις δυνατότητες (για παράδειγμα εκτός από τη διαγράμμιση του δρόμου αναγνωρίζει και το γκαζόν στα όριά του).
Σελίδα 1 | Τα 5 μικρά βενζίνης με τη χαμηλότερη κατανάλωση |
Σελίδα 2 | Suzuki Swift Hybrid με 83 άλογα |
Σελίδα 3 | Honda Jazz Hybrid με 109 άλογα |
Σελίδα 4 | Renault Clio E-Tech με 140 άλογα |
Σελίδα 5 | Βασιλιάς: Toyota Yaris HSD με 116 άλογα |
Κύριοι του ειδικού τύπου το ξέρετε καλύτερα από εμένα, σαν ντίζελ, καίνε ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΤΊΖΕΛ !!!
Αν έχεις δώσει 25 χιλιάρικα τελική τιμή αγοράς για το υβριδικό Clio δεν νομίζω οτι μπορείς να υπερηφανεύεσαι για τα 5,5 λίτρα/100 χλμ και μια εξοικονόμηση που θα κάνεις 10 χρόνια να αποσβέσεις αν δεν είσαι ταξιτζής που γράψει 100.000 χλμ/χρόνο