Κάθε αυτοκίνητο που περνάει από το γκαράζ του AutoΤρίτη υποβάλλεται σε τεστ μέτρησης πραγματικής κατανάλωσης. Ποια είναι τα 5 πιο οικονομικά B-SUV βενζίνης και πως το καταφέρνουν;
Τα B-SUV αποτελούν την πλέον καυτή κατηγορία αυτή τη στιγμή, τραβώντας τα βλέμματα. Και μπορεί να είναι αρκετά επιβλητικά σε εμφάνιση, όμως μπορούν να πετύχουν και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Εμείς συγκεντρώσαμε τα Top 5 σε κατανάλωση μοντέλα της κατηγορίας με κινητήρες βενζίνης και σας τα παρουσιάζουμε.
5η θέση: Suzuki Vitara 1,4 Boosterjet Hybrid 129 PS
Το Vitara της Suzuki εκμεταλλεύεται την ήπια υβριδική τεχνολογία που συνδυάζει με τον 1,4 λτ. Boosterjet κινητήρα του και καταφέρνει έτσι να καταναλώνει μόλις 6,7 λτ./100 χλμ. βενζίνη. Tη διαφορά την κάνει το 48βολτο σύστημα, που του δίνει έξτρα ισχύ στις επιταχύνσεις ενισχύοντας την προσφερόμενη ροπή. Έτσι το σύνολο σε κερδίζει με τον τρόπο που απλώνει τη δύναμη του άμεσα και χωρίς ξεσπάσματα, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλές επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,7 δλ. και το 60-100 σε μόλις 7,1 δλ. με πέμπτη σχέση.
Στα υβριδικά πληρώνεις και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο Puma το κόστος είναι 700 ευρώ (σύμφωνα με πωλητές). Ο χρόνος ζωής άγνωστος. Εάν βγάλεις 100.000 χιλιόμετρα με τη μπαταρία μιλάμε για κόστος ισοδύναμο με μισό λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Εάν κρατήσει 50.000 χιλιόμετρα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το hyundai που δεν είναι mild hybrid θα έχει πολλαπλάσιο κόστος μπαταρίας. Ο χρόνος θα δείξει. Στοιχεία για μεταχειρισμένα υβριδικά με πολλά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας έχουμε μόνο από prius. Τα prius σαν μεταχειρισμένα χάνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας σε σχέση με τα συμβατικά toyota (προφανώς λόγω του κόστους αντικατάστασης της μπαταρίας).
Καλά τα υβριδικά αλλά τόσο το kona όσο και το Yaris φτάνουν τα 25000+ ! Για ποια οικονομία μιλάμε σήμερα όταν αγοράζεις το c3 aicross με 17000+ και θα έχουν μείνει πολλά ρέστα για βενζίνη που η πραγματική διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά είναι μηδαμινή !!Να μην πω για την έκδοση πετρελαίου του c3arcross που κοστίζει 18000 οπότε σου μένουν επίσης πολλά ρέστα για πετρέλαιο τα επόμενα 10 χρόνια αυτά !! Όλα τα άλλα μπανανόφλουδες !!
Στα υβριδικά πληρώνεις και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο Puma το κόστος είναι 700 ευρώ (σύμφωνα με πωλητές). Ο χρόνος ζωής άγνωστος. Εάν βγάλεις 100.000 χιλιόμετρα με τη μπαταρία μιλάμε για κόστος ισοδύναμο με μισό λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Εάν κρατήσει 50.000 χιλιόμετρα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το hyundai που δεν είναι mild hybrid θα έχει πολλαπλάσιο κόστος μπαταρίας. Ο χρόνος θα δείξει. Στοιχεία για μεταχειρισμένα υβριδικά με πολλά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας έχουμε μόνο από prius. Τα prius σαν μεταχειρισμένα χάνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας σε σχέση με τα συμβατικά toyota (προφανώς λόγω του κόστους αντικατάστασης της μπαταρίας).
Καλά τα υβριδικά αλλά τόσο το kona όσο και το Yaris φτάνουν τα 25000+ ! Για ποια οικονομία μιλάμε σήμερα όταν αγοράζεις το c3 aicross με 17000+ και θα έχουν μείνει πολλά ρέστα για βενζίνη που η πραγματική διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά είναι μηδαμινή !!Να μην πω για την έκδοση πετρελαίου του c3arcross που κοστίζει 18000 οπότε σου μένουν επίσης πολλά ρέστα για πετρέλαιο τα επόμενα 10 χρόνια αυτά !! Όλα τα άλλα μπανανόφλουδες !!
Περιμένετε να έρθει το yaris cross hybrid με 4.5 πραγματικά λίτρα ανά 100 km και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και όλα τα άλλα θα πάνε στον κουβά!