Το Ηyundai Kona είναι το μοναδικό προς το παρόν μοντέλο στην μικρή SUV κατηγορία που διαθέτει και υβριδική έκδοση με αποτέλεσμα να πετυχαίνει την χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης. Το Hyundai Kona Ηybrid χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων GDI απόδοσης 105 ίππων τον οποίο και συνδυάζει με ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 141 ίππους με ροπή 256 Nm. Με την ικανότητα να κινηθεί σε αστικές συνθήκες αμιγώς ηλεκτρικά, το Kona Ηybrid χρειάζεται μόλις 6,0 λτ./100 χλμ. βενζίνης σε μεικτές πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Παρά το αυξημένο του βάρος, το Kona Hybrid δεν περιορίζει τις επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 10,4 δλ. ενώ και οι ρεπρίζ είναι κορυφαίες μέσω του 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη που το εφοδιάζει.
Στα υβριδικά πληρώνεις και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο Puma το κόστος είναι 700 ευρώ (σύμφωνα με πωλητές). Ο χρόνος ζωής άγνωστος. Εάν βγάλεις 100.000 χιλιόμετρα με τη μπαταρία μιλάμε για κόστος ισοδύναμο με μισό λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Εάν κρατήσει 50.000 χιλιόμετρα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το hyundai που δεν είναι mild hybrid θα έχει πολλαπλάσιο κόστος μπαταρίας. Ο χρόνος θα δείξει. Στοιχεία για μεταχειρισμένα υβριδικά με πολλά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας έχουμε μόνο από prius. Τα prius σαν μεταχειρισμένα χάνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας σε σχέση με τα συμβατικά toyota (προφανώς λόγω του κόστους αντικατάστασης της μπαταρίας).
Καλά τα υβριδικά αλλά τόσο το kona όσο και το Yaris φτάνουν τα 25000+ ! Για ποια οικονομία μιλάμε σήμερα όταν αγοράζεις το c3 aicross με 17000+ και θα έχουν μείνει πολλά ρέστα για βενζίνη που η πραγματική διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά είναι μηδαμινή !!Να μην πω για την έκδοση πετρελαίου του c3arcross που κοστίζει 18000 οπότε σου μένουν επίσης πολλά ρέστα για πετρέλαιο τα επόμενα 10 χρόνια αυτά !! Όλα τα άλλα μπανανόφλουδες !!
Στα υβριδικά πληρώνεις και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο Puma το κόστος είναι 700 ευρώ (σύμφωνα με πωλητές). Ο χρόνος ζωής άγνωστος. Εάν βγάλεις 100.000 χιλιόμετρα με τη μπαταρία μιλάμε για κόστος ισοδύναμο με μισό λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Εάν κρατήσει 50.000 χιλιόμετρα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το hyundai που δεν είναι mild hybrid θα έχει πολλαπλάσιο κόστος μπαταρίας. Ο χρόνος θα δείξει. Στοιχεία για μεταχειρισμένα υβριδικά με πολλά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας έχουμε μόνο από prius. Τα prius σαν μεταχειρισμένα χάνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας σε σχέση με τα συμβατικά toyota (προφανώς λόγω του κόστους αντικατάστασης της μπαταρίας).
Καλά τα υβριδικά αλλά τόσο το kona όσο και το Yaris φτάνουν τα 25000+ ! Για ποια οικονομία μιλάμε σήμερα όταν αγοράζεις το c3 aicross με 17000+ και θα έχουν μείνει πολλά ρέστα για βενζίνη που η πραγματική διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά είναι μηδαμινή !!Να μην πω για την έκδοση πετρελαίου του c3arcross που κοστίζει 18000 οπότε σου μένουν επίσης πολλά ρέστα για πετρέλαιο τα επόμενα 10 χρόνια αυτά !! Όλα τα άλλα μπανανόφλουδες !!
Περιμένετε να έρθει το yaris cross hybrid με 4.5 πραγματικά λίτρα ανά 100 km και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και όλα τα άλλα θα πάνε στον κουβά!