Ο 1.000άρης TSI του Kamiq είναι ζωηρός και τραβάει σε όλη την κλίμακα των στροφών, ωστόσο ψηλά δείχνει την 3κύλινδρη φύση του χωρίς όμως να γίνεται δυσάρεστος ή ιδιαίτερα θορυβώδης. Με βοήθεια από το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ο επιλογέας του οποίου έχει θετικό κούμπωμα και ικανοποιητική ακρίβεια, κινεί με άνεση το μικρό crossover της Skoda εξασφαλίζοντας σβέλτες επιδόσεις (0-100 σε 10,2 δλ., 60-100 με 4η σε 8,1 δλ και 80-120 με 5η σε 12,0 δλ.). Oσον αφορά στην κατανάλωση, η πραγματική μέση κατανάλωση είναι εξαιρετικά χαμηλή με μέση τιμή σε μεικτές συνθήκες στα 6,7 λτ./100 χλμ.
Στα υβριδικά πληρώνεις και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο Puma το κόστος είναι 700 ευρώ (σύμφωνα με πωλητές). Ο χρόνος ζωής άγνωστος. Εάν βγάλεις 100.000 χιλιόμετρα με τη μπαταρία μιλάμε για κόστος ισοδύναμο με μισό λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Εάν κρατήσει 50.000 χιλιόμετρα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το hyundai που δεν είναι mild hybrid θα έχει πολλαπλάσιο κόστος μπαταρίας. Ο χρόνος θα δείξει. Στοιχεία για μεταχειρισμένα υβριδικά με πολλά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας έχουμε μόνο από prius. Τα prius σαν μεταχειρισμένα χάνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας σε σχέση με τα συμβατικά toyota (προφανώς λόγω του κόστους αντικατάστασης της μπαταρίας).
Καλά τα υβριδικά αλλά τόσο το kona όσο και το Yaris φτάνουν τα 25000+ ! Για ποια οικονομία μιλάμε σήμερα όταν αγοράζεις το c3 aicross με 17000+ και θα έχουν μείνει πολλά ρέστα για βενζίνη που η πραγματική διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά είναι μηδαμινή !!Να μην πω για την έκδοση πετρελαίου του c3arcross που κοστίζει 18000 οπότε σου μένουν επίσης πολλά ρέστα για πετρέλαιο τα επόμενα 10 χρόνια αυτά !! Όλα τα άλλα μπανανόφλουδες !!
Στα υβριδικά πληρώνεις και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο Puma το κόστος είναι 700 ευρώ (σύμφωνα με πωλητές). Ο χρόνος ζωής άγνωστος. Εάν βγάλεις 100.000 χιλιόμετρα με τη μπαταρία μιλάμε για κόστος ισοδύναμο με μισό λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Εάν κρατήσει 50.000 χιλιόμετρα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το hyundai που δεν είναι mild hybrid θα έχει πολλαπλάσιο κόστος μπαταρίας. Ο χρόνος θα δείξει. Στοιχεία για μεταχειρισμένα υβριδικά με πολλά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας έχουμε μόνο από prius. Τα prius σαν μεταχειρισμένα χάνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας σε σχέση με τα συμβατικά toyota (προφανώς λόγω του κόστους αντικατάστασης της μπαταρίας).
Καλά τα υβριδικά αλλά τόσο το kona όσο και το Yaris φτάνουν τα 25000+ ! Για ποια οικονομία μιλάμε σήμερα όταν αγοράζεις το c3 aicross με 17000+ και θα έχουν μείνει πολλά ρέστα για βενζίνη που η πραγματική διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά είναι μηδαμινή !!Να μην πω για την έκδοση πετρελαίου του c3arcross που κοστίζει 18000 οπότε σου μένουν επίσης πολλά ρέστα για πετρέλαιο τα επόμενα 10 χρόνια αυτά !! Όλα τα άλλα μπανανόφλουδες !!
Περιμένετε να έρθει το yaris cross hybrid με 4.5 πραγματικά λίτρα ανά 100 km και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και όλα τα άλλα θα πάνε στον κουβά!