Το Ford Puma διαθέτει την εκσυγχρονισμένη και βελτιωμένη έκδοση του EcoBoost κινητήρα του 1,0 λίτρου, ο οποίος συνδυάζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα mHEV της Ford. O κινητήρας είναι 3κύλινδρος και αποδίδει 125 ίππους με το υβριδικό σύστημα να του προσφέρει επιπλέον boost στις επιταχύνσεις και χαμηλότερη κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες. Πιο συγκεκριμένα το Puma παρουσιάζει καλές τιμές επιδόσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ. με 5η ταχύτητα) αλλά και εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης, με αυτή να μην ξεπερνά τα 6,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Σε αυτό συμβάλλει φυσικά και το 6τάχυτο σωστής κλιμάκωσης κιβώτιο.
Στα υβριδικά πληρώνεις και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο Puma το κόστος είναι 700 ευρώ (σύμφωνα με πωλητές). Ο χρόνος ζωής άγνωστος. Εάν βγάλεις 100.000 χιλιόμετρα με τη μπαταρία μιλάμε για κόστος ισοδύναμο με μισό λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Εάν κρατήσει 50.000 χιλιόμετρα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το hyundai που δεν είναι mild hybrid θα έχει πολλαπλάσιο κόστος μπαταρίας. Ο χρόνος θα δείξει. Στοιχεία για μεταχειρισμένα υβριδικά με πολλά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας έχουμε μόνο από prius. Τα prius σαν μεταχειρισμένα χάνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας σε σχέση με τα συμβατικά toyota (προφανώς λόγω του κόστους αντικατάστασης της μπαταρίας).
Καλά τα υβριδικά αλλά τόσο το kona όσο και το Yaris φτάνουν τα 25000+ ! Για ποια οικονομία μιλάμε σήμερα όταν αγοράζεις το c3 aicross με 17000+ και θα έχουν μείνει πολλά ρέστα για βενζίνη που η πραγματική διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά είναι μηδαμινή !!Να μην πω για την έκδοση πετρελαίου του c3arcross που κοστίζει 18000 οπότε σου μένουν επίσης πολλά ρέστα για πετρέλαιο τα επόμενα 10 χρόνια αυτά !! Όλα τα άλλα μπανανόφλουδες !!
Στα υβριδικά πληρώνεις και τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Στο Puma το κόστος είναι 700 ευρώ (σύμφωνα με πωλητές). Ο χρόνος ζωής άγνωστος. Εάν βγάλεις 100.000 χιλιόμετρα με τη μπαταρία μιλάμε για κόστος ισοδύναμο με μισό λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Εάν κρατήσει 50.000 χιλιόμετρα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το hyundai που δεν είναι mild hybrid θα έχει πολλαπλάσιο κόστος μπαταρίας. Ο χρόνος θα δείξει. Στοιχεία για μεταχειρισμένα υβριδικά με πολλά χιλιόμετρα και έτη κυκλοφορίας έχουμε μόνο από prius. Τα prius σαν μεταχειρισμένα χάνουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας σε σχέση με τα συμβατικά toyota (προφανώς λόγω του κόστους αντικατάστασης της μπαταρίας).
Καλά τα υβριδικά αλλά τόσο το kona όσο και το Yaris φτάνουν τα 25000+ ! Για ποια οικονομία μιλάμε σήμερα όταν αγοράζεις το c3 aicross με 17000+ και θα έχουν μείνει πολλά ρέστα για βενζίνη που η πραγματική διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά είναι μηδαμινή !!Να μην πω για την έκδοση πετρελαίου του c3arcross που κοστίζει 18000 οπότε σου μένουν επίσης πολλά ρέστα για πετρέλαιο τα επόμενα 10 χρόνια αυτά !! Όλα τα άλλα μπανανόφλουδες !!
Περιμένετε να έρθει το yaris cross hybrid με 4.5 πραγματικά λίτρα ανά 100 km και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και όλα τα άλλα θα πάνε στον κουβά!