2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πίσω ή στα τέσσερα;
44.186 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2015)
To τετρακίνητο Audi TT, με τα 230 τουρμπισμένα άλογα, το βάζουμε απέναντι από το ποθητό Toyota GT-86 με την πίσω κίνηση και τα 200 άλογα του boxer.
Πολλά τα διλήμματα. Ένας σκοπός: η οδηγική ευχαρίστηση και τι καλύτερο από μερικές γυροβολιές στην θρυλική Πάρνηθα χωρίς φυσικά να τίθεται θέμα «καλύτερου ή χειρότερου». Το μόνο θέμα είναι ποιο δρόμο να διαλέξεις για την απόλαυση και το οδηγικό παιχνίδι.
Eμφάνιση: Η μάχη του LikeΤο καθένα από τα δύο κουπέ καταφέρνει με απόλυτη επιτυχία το ζητούμενο για τέτοιες κατασκευές: να κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν. Το νέο, 3η γενιάς, Audi TT βασίστηκε στην πολυτραγουδισμένη MQB πλατφόρμα της VW και διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τις βασικές αναλογίες, που έκαναν διάσημο το αρχικό δημιούργημα του Πήτερ Σράιερ. Ωστόσο η νέα, γεμάτη ακμές, σχεδίαση, με την αιχμηρή λογική του μπροστινού μέρους και τα στενόμακρα φώτα κάνουν το ΤΤ εξαιρετικά επιθετικό. Πολλά Like!
Από την άλλη το Toyota GT-86 (που έχει εξελιχθεί παράλληλα με το Subaru BRZ) καταφέρνει να προκαλεί βασισμένο στο μακρύ καπό που διατυμπανίζει την old-school, αλλά πάντα απολαυστική, αρχιτεκτονική «διαμήκης κινητήρας εμπρός - κίνηση πίσω».
Η σφηνοειδής σχεδίαση του GT-86 είναι ψαγμένη όχι μόνο προς χάρη της αισθητικής, αλλά και της ίδιας της απόδοσης. ΓιΆ αυτό έχει χαμηλό καπό (ελέω boxer κινητήρα) και κατά συνέπεια αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,27 (0,32 το ΤΤ). Όλα τα στοιχεία του GT-86, από τα φανάρια και τα φτερά μέχρι την σταθερή αεροτομή, τη νέα κεραία σε στιλ πτερύγιο καρχαρία και τον πίσω διαχύτη φωνάζουν πως αν το TT είναι η δυναμική λαίδη, αυτό είναι ο αλήτης. Πολλά Like επίσης!
Διακριτική φτερούγα στο πίσω μέρος για παραγωγή κάθετης αεροδυναμικής δύναμης. Στο Toyota GT-86 είναι σταθερή, ενώ στο Audi TT εμφανίζεται αυτόματα πάνω από τα 120 χλμ,./ώρα και κρύβεται κάτω από τα 80 χλμ./ώρα. Υπάρχει και κουμπί για τη μόνιμη παρουσία της.
Το να πάω γρήγορα από το Α στο Β θα πρέπει ή ναχω κόψιμο ή νάμαι άρρωστος που σημαινει ναι μεν για το Α σταματώ και στα χωράφια άμα λάχει και για το Β καλώ ασθενοφόρο οπότε θεωρώ τη γρήγορη επιλογή μετακίνησης άσκοπο κάψιμο βενζινας..τώρα το να πάω κάπου πηγαίνοντας με το πλάι ή ντριφτάροντας το θεωρώ ψυχολογικό φάρμακο κατά του αγχους(που λέγεται κράτος) και ...χαρά του παιδιού,παιδική χαρά για μεγάλους,κάντο τώρα που μπορείς(ακόμη), όαση ερήμου κλπ,κλπ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ χαλαρά Toyota GT-86
Όσοι ξέρουν από οδηγική απόλαυση η απάντηση είναι μια GT-86....μακραν
TT !!! γρήγορο, ευχάριστο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες. Αμα είσαι γρήγορος είσαι γρήγορος. Να βρέχει.... να γίνεται χαμός και να πηγαίνεις με την πισωκούνα...δεν λέει.....Πέρνεις ΤΤ και πας σφαίρα με ασφάλεια. Για Χιονάκι....δεν το συζητώ καν !!!!
τεσσερα
Toyota GT-86 για αφθονα αναποδα τιμόνια και οδηγική ευχαρίστηση.