Τα μοντέλα που κινούνται με φυσικό αέριο (CNG) και υγραέριο (LPG) αποτελούν μια εναλλακτική επιλογή σε όσους θέλουν να κινούνται πιο οικονομικά και να σταματήσουν να δίνουν «μηνιάτικα» στο πρατήριο της γειτονιάς.
Με δεδομένο πως η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα έχει ξεπεράσει εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα τα 2 ευρώ/λίτρο, δεν είναι λίγοι αυτοί που αρχίζουν να στρέφουν το βλέμμα τους ξανά προς το φυσικό αέριο και το υγραέριο με σκοπό να απολαύσουν πιο οικονομικές μετακινήσεις, ακόμα και εάν οι τιμές του CNG και του LPG έχουν επίσης ανεβεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες.
Το υγραέριο σε βενζινοκινητήρες διπλού καυσίμου έχει από την πλευρά του πιο χαμηλή τιμή (μέση τιμή κάτω από 1 ευρώ/λτ.) και το πιο σημαντικό, μεγάλο δίκτυο ανεφοδιασμού που μετρά περισσότερα από 1.100 πρατήρια στην Ελλάδα. Από την άλλη το φυσικό αέριο CNG έχει πιο χαμηλή κατανάλωση αλλά πλέον έχει πιο υψηλή τιμή με μέση τιμή 1,750 ευρώ/κιλό) και περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, που αν και έχει ξεκινήσει να αναπτύσσεται μετρά σήμερα μόλις 20 πρατήρια. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως και τα δύο αυτοκίνητα έχουν free pass μέσα στο Δακτύλιο της Αθήνας.
Για να μην αφήνεις το μισό μηνιάτικο στο πρατήριο...
- Από Renault και Dacia απαρτίζεται η LPG γκάμα
- Περισσότερα μοντέλα στο CNG με επιλογές για κάθε γούστο
- Πιο φθηνό το LPG, «καίει» λιγότερο το φυσικό αέριο
- Υγραέριο βρίσκεις παντού, αντίθετα με το CNG
Δες την λίστα και πες μας, θα διάλεγες υγραέριο ή φυσικό αέριο; Ποιο μοντέλα με μοτέρ διπλού καυσίμου θα επέλεγες;