62.409 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/11/2014
To Leon Cupra εκπλήσσει ευχάριστα με τον τρόπο, που συνδυάζει τα σκληροπυρηνικά οδικά χαρακτηριστικά τις ανέσεις που προσφέρει ένα μικρομεσαίο μοντέλο. Και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο σύστημα επιλογής οδηγικού προφίλ, που επεμβαίνει σε κινητήρα, τιμόνι, ήχο μέσω ηχείων, αναρτήσεις, λειτουργία ESP, αλλά και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου εμπρός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Επιλέγεις Comfort και η λειτουργία της ανάρτησης εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης, ειδικά αν σκεφτείς την παρουσία τροχών 19 ιντσών με ελαστικά 235/35. Υπάρχει φυσικά μια τάση να ακολουθεί τις διαμήκεις ανωμαλίες, αλλά η απόσβεση είναι σωστή και δεν χτυπιέσαι σα χταπόδι στις ανωμαλίες. Από εκεί και πέρα η Sport ρύθμιση είναι φυσικά πιο επιθετική, για να φτάσουμε στην Cupra, που προσφέρει μπόλικη αδρεναλίνη και τεχνητό μεν, αλλά πωρωτικό μπάσο ήχο. Η μειωμένη άνεση και η αυξημένη κατανάλωση εξαργυρώνονται με εκπληκτικό κράτημα και γερές δόσεις οδηγικής απόλαυσης, τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όπου η σταθερότητα είναι μοναδική, όσο και σε στριφτερές διαδρομές, όπου το Leon Cupra δείχνει να βρίσκεται στο στοιχείο του.
Το μπλοκέ κάνει τη διαφορά Το ελαφρύ και άκαμπτο πάτωμα MQB, η στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, το τιμόνι με μεταβλητό λόγο μετάδοσης (Progressive Steering) και κυρίως το μπλοκέ διαφορικό κάνουν το Cupra να ξεχωρίζει για τον τρόπο, που καταβροχθίζει τις στροφές και τις ευθείες στο κυνήγι του χρονομέτρου. Μόνο σε πολύ γλιστερό δρόμο θα νιώσεις άγχος για την υποστροφή ισχύος (αν έχεις απενεργοποιήσει μερικά ή ολικά το ESP), αλλά στην πλειονότητα των περιπτώσεων το Leon στρίβει εντυπωσιακά μένοντας κολλημένο στην τροχιά του. O οδηγός χαίρεται την ακρίβεια και την αμεσότητα του τιμονιού και όταν κινηθεί σε ζόρικους ρυθμούς νιώθεις το μπλοκέ να τραβά έντονα τη μούρη στο εσωτερικό της στροφής και μάλιστα χωρίς ενοχλητικά τραβήγματα και ψαρέματα. Το μόνο ίσως αρνητικό θα μπορούσε να θεωρηθεί η κάπως μονοδιάστατη συμπεριφορά, χωρίς εμφανή τουλάχιστον διάθεση της ουράς να μπει στο παιχνίδι, βοηθώντας τις τοποθετήσεις σε πιο ακραίες οδηγικές περιπτώσεις, όπως συνέβαινε με το προηγούμενο μοντέλο. Όπως και να έχει ακόμα και άπειροι οδηγοί θα κινηθούν με απίστευτα γρήγορο τέμπο, χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Χάρη στο σοφιστικέ τιμόνι μάλιστα δεν θα χρειαστεί να σταυρώσεις καν τα χέρια όσο κλειστή κι αν είναι η στροφή! Με 4 τεράστιους αεριζόμενους δίσκους το φρενάρισμα είναι από μόνο του μια εμπειρία προσφέροντας εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα και αντοχή.
Στην ενότητα του autotriti <<τιμές καινούργιων αυτοκίνητων>> το AUDI S1 έχει τιμή 33.950 euro με απόσυρση και είναι B-segment. Το SEAT Leon Cupra έχει τιμή 26.300 euro και είναι C-segment. Η απορία μου είναι τι μέθοδο και τι υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να υπάρχει η διάφορα τιμής 7.650 euro των δυο αυτοκίνητων που έχουν το ίδιο μηχανικό σύνολο, όμως ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία και το Audi να είναι ποιο ακριβό;
Στην ενότητα του autotriti <<τιμές καινούργιων αυτοκίνητων>> το AUDI S1 έχει τιμή 33.950 euro με απόσυρση και είναι B-segment. Το SEAT Leon Cupra έχει τιμή 26.300 euro και είναι C-segment. Η απορία μου είναι τι μέθοδο και τι υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να υπάρχει η διάφορα τιμής 7.650 euro των δυο αυτοκίνητων που έχουν το ίδιο μηχανικό σύνολο, όμως ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία και το Audi να είναι ποιο ακριβό;
Ως επιδοσεις, στησιμο, εμφανιση ειναι εξαιρετικο αν προσθεσεις και την τιμη γινεται απλα ασυναγωνιστο.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΜΕΤΡΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ