ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Mercedes GLC 400 e με ρεκόρ ηλεκτρικής αυτονομίας
3 Φωτογραφίες »

Mercedes GLC 400 e με ρεκόρ ηλεκτρικής αυτονομίας

13.458 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2024)

Μπορεί η Mercedes GLC να θεωρείται στην Ελλάδα ένα μοντέλο που αφορά ένα μικρό ποσοστό των καταναλωτών λόγω της τιμής του, ωστόσο το luxury SUV της μάρκας με έμβλημα το αστέρι αποτελεί το best seller της φίρμας. Για αυτό και η φίρμα δεν μπορούσε να παραλείψει να την προικίσει με μια Plug-in υβριδική έκδοση-παράδειγμα για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

Κάνει πάνω από 100 χλμ. με ρεύμα

Το Plug-in υβριδικό σύνολο της GLC 400 e αποτελείται από μπαταρία της που έχει χωρητικότητα 31,2 kWh. Αυτή είναι ικανή να κινήσει την GLC για περίπου 110 χλμ. μόνο με ρεύμα (σε ταχύτητες ως 140 χλμ./ώρα) και μπορεί μάλιστα φορτίζεται με έως 60 kW (υπάρχει και onboard 11άρης), κάτι που του δίνει την δυνατότητα να φορτίσει πλήρως σε μισή ώρα. Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε και έναν ισχυρότατο συνδυασμό 381 ίππων με 650 Nm ροπής, που προέρχονται από έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα 252 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων. Σαφώς οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές (80-120 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ.), επιλέγοντας το «SPORT» οδηγικό πρόγραμμα που βάζει σε ταυτόχρονη λειτουργία τους δύο κινητήρες. Σχετικά με την κατανάλωση, η παράλληλη χρήση των δύο πηγών ενέργειας θα δώσει μια μέση τιμή 6,8 λτ./100 χλμ..

Πολυτελής όσο λίγα αυτοκίνητα στο εσωτερικό 

Στο ταμπλό είναι έκδηλη η αίσθηση πολυτέλειας, με προσεγμένη επιλογή υλικών ακόμα και σε σημεία που δεν πιάνει εύκολα το μάτι, παρόλο που ως πλεονέκτες θα θέλαμε πιο παχύ το αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό. Απόλυτα ικανοποιητικός είναι ο hi-tech διάκοσμος με χαρακτηριστικό στοιχείο την κάθετη κεντρική και υψηλής ευκρίνειας οθόνη των 11,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment (μπορεί να γίνει επίσης ο digital βοηθός σου όταν το καλείς με το γνωστό «Hey Mercedes») και τον πίνακα οργάνων που είναι επίσης ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ίντσες. Χωροταξικά τώρα η καμπίνα φιλοξενεί με άνεση 5 ενήλικες όντας γενναιόδωρη σε «αέρα» για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφάλια, ωστόσο το πορτ μπαγκάζ έχει περιοριστεί στα 470 λτ. ένεκα της μεγάλης μπαταρίας του plug-in υβριδικού συστήματος. Πάντως έχει κανονικό σχήμα και πίσω πόρτα που λειτουργεί ηλεκτρικά.

Σελίδα 1Τα 3 καλύτερα Plug-in υβριδικά SUV για μεγαλοστελέχη
Σελίδα 2Mercedes GLC 400 e με ρεκόρ ηλεκτρικής αυτονομίας
Σελίδα 3Lexus NX 450h+ με 309 ίππους και 77 χλμ. αυτονομία στην πόλη
Σελίδα 4Plug-in υβριδικό Audi Q5 με 299 άλογα
Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES