3 φωτογραφίες »

Ο «πύραυλος»: GR Yaris

49.831 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι πρέπει να ξέρετε
- Με 261 ίππους και 4κίνηση
- Έρχεται τέλη του έτους

To κερασάκι στην τούρτα του νέου Yaris έρχεται να βάλει η πλέον καυτή έκδοση του με την ονομασία GR Yaris. Το Toyota GR Yaris ξεχωρίζει από το αισθητικό κι όλας κομμάτι όπου κάνει σαφές τον ανήσυχο χαρακτήρα του, αφού βασίζεται σε 3θυρο έντονα μυώδες αμάξωμα. Η επιθετική εμπρόσθια μάσκα, ο τεράστιος αεραγωγός, τα φουσκωμένα φτερά και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών συμπληρώνουν τον έντονα σπορ χαρακτήρα αυτής της έκδοσης του Yaris εξωτερικά, ενώ και στο εσωτερικό του, τα μπάκετ καθίσματα και ο ανασχεδιασμένος με σπορ στοιχεία διάκοσμος αρκούν να του χαρίσουν μια πιο ξεχωριστή εικόνα.

Κινητήρας: Επιδόσεις φωτιά…
Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι ωστόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου γρήγορου Yaris. Αυτό εφοδιάζεται με έναν νέο 3κύλινδρο 12βάλβιδο τούρμπο κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Η ισχύς περνάει στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ που πηγαίνει σε κάθε άξονα αλλά και σε κάθε τροχό. Με βάρος αμαξώματος μόλις στα 1.280 κιλά, οι επιδόσεις είναι το ίδιο εντυπωσιακές, με το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 5,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα. Για τους ακόμα πιο απαιτητικούς τέλος, η Toyota προσφέρει προαιρετικά και το πακέτο Circuit Pack το οποίο μεταξύ άλλων διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, πιο σπορ setup ανάρτησης και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4s. 

Φωτιά και στο δρόμο…
Αντίθετα με το «νορμάλ» Yaris, το GR Yaris στηρίζεται σε μια αποκλειστική πλατφόρμα που συνδυάζει το μπροστινό μέρος της πλατφόρμας GA-B με το πίσω μέρος της πλατφόρμας GA-C. Ο συνδυασμός αυτός επέτρεψε στο μοντέλο να εφοδιαστεί με ανάρτηση διπλών ψαλιδιών πίσω και των επιπλέον στοιχείων του συστήματος 4κίνησης. Οδηγικά αναμένεται κορυφαίο τόσο σε αίσθηση όσο και αποτελεσματικότητα, ενώ μέσω των τριών προφίλ οδήγησης που διαθέτει αλλάζει μεταξύ άλλων και το ποσοστό της ροπής που φτάνει σε κάθε άξονα. Στη θέση Normal η κατανομή της ισχύος εμπρός/πίσω είναι 60:40, στη Sport γίνεται 30:70 και στη θέση Track μοιράζεται ισόποσα στο 50:50. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
moto