ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

«Καθαρές» γραμμές, υψηλή ποιότητα κατασκευής και εξαιρετική εργονομία χαρακτηρίζουν την καμπίνα του νέου Toyota Yaris η οποία προβάλλει και ένα πιο οδηγοκεντρικό προφίλ.

Το κλασικό: Toyota Yaris

50.449 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι πρέπει να ξέρετε
- Υψηλή τεχνολογία 
- Νέο υβριδικό σύστημα κίνησης 
- Στην Ελλάδα από τον Σεπτέμβριο

Το νέο Toyota Yaris έχει όλα τα εφόδια για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του και αυτό γίνεται σαφές από τις απλές του κιόλας εκδόσεις. Αρχικά, το μήκος και το ύψος του νέου Yaris είναι μικρότερο (κατά 5 χλστ. και κατά 40 χλστ. αντίστοιχα) από αυτό της 3ης γενιάς, αντίθετα έχει αυξηθεί το πλάτος αλλά και το μεταξόνιό του κατά 50 χλστ.. 

Αισθητικά, το νέο Yaris παρουσιάζει ένα πιο αθλητικό και trendy χαρακτήρα στοιχεία που οφείλονται στον «ακροβολισμό» των τροχών στις άκρες, τα φαρδιά μετατρόχια και το επιθετικό στυλ που υιοθετεί. Ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το νευρώδες καπό και τα τραβηγμένα στις άκρες φώτα, ενώ και στο πίσω μέρος ενισχύει αυτή την εικόνα με την χαμηλή γραμμή της οροφής, που σε συνδυασμό με την ανασηκωμένη γραμμή των πίσω παραθύρων δίνει έναν κουπέ τόνο. 

Εσωτερικό-Χώροι: High tech, ποιοτικό και ευρύχωρο
To εσωτερικό του νέου Yaris χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και μοντέρνο design, ενώ απέκτησε και έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα στη λογική των νέων C-HR και Corolla της Toyota. Από εκεί και πέρα τα υλικά σε ταμπλό και επενδύσεις είναι υψηλής ποιότητας, ενώ για πρώτη φορά λανσάρονται soft touch χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, με τον high tech χαρακτήρα του να ενισχύεται και από άλλα σύγχρονα στοιχεία άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης. Για άλλη μια φορά οι χώροι συγκαταλέγονται στα δυνατά ατού του Yaris, εμφανίζοντας επιπλέον μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος. Ο χώρος αποσκευών τέλος, απέκτησε διπλό πάτωμα με τον όγκο του να παραμένει στα 286 λίτρα. 

Κινητήρες: Στο επίκεντρο το νέο υβριδικό σύστημα
Με δεδομένο πως η υβριδική τεχνολογία της Toyota κερδίζει συνεχώς έδαφος, η νέα γενιά του Yaris επενδύει ακόμα περισσότερο σε αυτή. Στο νέο Yaris συναντάμε λοιπόν την τελευταία «λέξη» της Toyota στα υβριδικά, που αποτελείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λτ., που συνδυάζεται με έναν επίσης νέο ηλεκτροκινητήρα αλλά και ελαφρύτερη μπαταρία. Η συνδυαστική ισχύς του συνόλου ανέρχεται στους 116 ίππους, ενώ το σημαντικό είναι πως το νέο Yaris έχει θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40% και σύμφωνα με την Toyota καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 3,7 λτ./100 χλμ, ενώ μπορεί να καλύψει το 80% των αστικών μετακινήσεων με χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής του ενέργειας και για ταχύτητες μέχρι 130 χλμ./ώρα. Τέλος, τη γκάμα θα πλαισιώσουν φυσικά και οι συμβατικές βενζινοκίνητες εκδόσεις του με νέους κινητήρες 1,0 και 1,5 λίτρων.

Σε νέα πλατφόρμα 
Το Yaris βασίζεται στη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα ΤNGA GA-B της Toyota η οποία συνδυάζει υψηλή ακαμψία (+35%) αλλά είναι και πιο ελαφριά. Στην ανάρτηση διατηρείται η διάταξη με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ωστόσο έχουν γίνει συγκεκριμένες επεμβάσεις για έναν πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον οδηγικό χαρακτήρα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON