To πρώτης γενιάς C-HR δίχασε τους φίλους της Toyota λόγω του νεωτερικού σχεδιασμού του, όμως τώρα, λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να υποστηρίξουν πως η σχεδίαση του μικρομεσαίου SUV δεν βρισκόταν χρόνια μπροστά. Το νέο C-HR συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο, έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις και υιοθετεί πολλά από τα στοιχεία που είδαμε το νέο Prologue concept, όπως λεπτά και φουτουριστικά φωτιστικά σώματα και πιο επιβλητική γρίλια. Στο πλάι, η Toyota επέλεγε να διατηρήσει τον ίδιο σχήμα αλλά αυτή την φορά οι χειρολαβές είναι κρυμμένες και πιο μοντέρνες τόσο στις μπροστινές όσο και στις πίσω θύρες. Σημαντικές είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος, αφού τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα C αποτελούν παρελθόν και αντικαθίστανται πλέον με μια πλατιά γραμμή από φωτιστικά σώματα, ενώ επίσης διά της απουσίας της λάμπει και η μεγάλη αεροτομή «φτερούγα».
Το νέο CH-R είναι το πιο αεροδυναμικό C-HR που έχει φτιαχτεί ποτέ και χάρη στον εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,318. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του νέου προσώπου του που θυμίζει «σφυροκέφαλο καρχαρία» και του εξαιρετικά αεροδυναμικού του σχήματος συμπεριλαμβανομένου και του κάτω μέρους του αμαξώματος, το οποίο προσφέρει βελτιωμένη ροή αέρα. H Toyota δεν δίστασε να αφαιρέσει ακόμη και τον πίσω υαλοκαθαριστήρα για τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου και τη μείωση του θορύβου του ανέμου. Για να απομακρύονται οι σταγόνες του νερού, η Toyota έδωσε στο νέο C-HR πρωτοποριακό σε σχήμα πίσω, στο οποίο απομακρύνεται αυτόματα το νερό.
Το νέο C-HR διατίθεται με μια ευρεία γκάμα εξωτερικών χρωμάτων, συμπεριλαμβανομένων των νέων χρωμάτων Sulfur και Precious Silver που προσφέρονται αποκλειστικά για μοντέλα 'bi-tone+' τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας, μαζί με το Emotional Red και το Ash Grey. Τα υπόλοιπα χρώματα είναι τα Dark Teal, Deep Amethyst, Dark Grey, Dynamic Grey, το μαύρο και τα Super White, Silver Metallic και Platinum White Pearl.