Από την πρώτη μας επαφή με το νέο C-HR στην Ίμπιζα της Ισπανίας, μπορούμε να καταθέσουμε πως η πρώτη μας οδηγική εμπειρία με το νέο Toyota C-HR μας άφησε ικανοποιημένους. Η έκδοση με τον 1,8 λτ. κινητήρα και τους 140 ίππους έχει περισσότερο «νεύρο» χάρη στην καλύτερη απόδοση. Από εκεί και πέρα και με δεδομένη την βελτίωση της πλατφόρμας GA-C με αύξηση της ακαμψίας, μείωση του βάρους με εκτενή χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, διεύρυνση των μετατροχίων, μείωση του κέντρου βάρους και βελτίωση της ηχομόνωσης, το νέο C-HR έχει έναν ακόμα πιο απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα (για τα δεδομένα της κατηγορίας), με τους «ανήσυχους» να εκτιμούν τη συμπεριφορά του ακόμα και στριφτερές διαδρομές. Όσο δε ζητάς πλήρη επιτάχυνση, ο θόρυβος στην καμπίνα είναι χαμηλός. Ωστόσο, ακόμα και όταν ανεβάσεις ρυθμό το χαρακτηριστικό βουητό του μετριοπαθούς eCVT κιβωτίου είναι πιο ήπιο από ποτέ. Κυρίως όμως ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 140 άλογα είναι πολύ λίγα...
Η έκδοση με τα 197 άλογα, όπως και η «μικρή», σε κερδίζει με την άνεση και την ποιότητα στην κύλιση, που εξασφαλίζει η -ανεξάρτητη σε κάθε τροχό- ανάρτηση, λειαίνοντας αποτελεσματικά και χωρίς να βροντάει, τις κακοτεχνίες και θυμίζοντας αερανάρτηση πολύ ακριβότερων και μεγαλύτερων μοντέλων, παρά μάλιστα τους τροχούς των 20 ιντσών. Να σημειωθεί εδώ υπάρχουν (έξτρα) αμορτισέρ που αλλάζουν την απόσβεσή τους παθητικά ανάλογα με την συχνότητα της κάθετης κίνησης του τροχού (στάνταρ στην έκδοση Plug-in). Αν πιέσεις, η κλίση δε θα γίνει ποτέ δυσάρεστη, το τιμόνι θα διατηρήσει τα ζηλευτά χαρακτηριστικά ακρίβειας ειδικά μάλιστα στην επιλογή sport, ενώ και το κράτημα -ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης- θα παραμείνει δυναμικό. Η ηλεκτρική τετρακίνηση είναι και «έξυπνη» και γρήγορη, χαρακτηριστικό που φαίνεται στην πράξη.