Το Ford Kuga στηρίζει πολλά στον 1,5 EcoBlue κινητήρα και δεν κάνει λάθος αφού το έφερε στην πρώτη θέση των δοκιμών μας με μέση κατανάλωση 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η συγκεκριμένη επίδοση επιτεύχθηκε σε συνδυασμό του μοτέρ με το χειροκίνητο κιβώτιο. Το μοτέρ αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής, με σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής πίεσης για πιο αποδοτική καύση, υπερσυμπίεση χαμηλής αδράνειας για καλύτερη απόκριση και σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης.
Στο δρόμο το Kuga διακρίνεται για την ησυχία στην καμπίνα του, όπως και για την ευθυβολία του στον αυτοκινητόδρομο. Εκτός από την ανάρτηση που φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, εξαιρετικό είναι και το σύστημα διεύθυνσης - κάτι βέβαια που για μοντέλο της Ford θεωρείται πλέον δεδομένο - μεταφέροντας γρήγορα και σωστά την πληροφόρηση που θες από τους τροχούς, ενώ ακόμα και αν παρασυρθείς, το ESP είναι εκεί να σου υπενθυμίσει πως οδηγείς SUV και όχι χάτσμπακ.
Μέσα στην πόλη, το Kuga είναι ευκολοδήγητο προσφέροντας καλή ορατότητα, ενώ εκτός δρόμου τα 191 χλστ. απόστασης από το έδαφος και οι καλές γωνίες προσέγγισης και φυγής θα σας εξασφαλίσουν μια ασφαλή και χωρίς παρατράγουδα πορεία.
Το diesel Ford Kuga αυτή τη στιγμή προσφέρεται αποκλειστικά με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με τιμή που ξεκινά από τις 33.928 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση ST-Line.