Εξίσου χαμηλή κατανάλωση για τα δεδομένα της κατηγορίας του πέτυχε στις δοκιμές μας και το Kia Xceed. Η κορυφαία έκδοση του 1.600άρη CRDi turbodiesel κινητήρα της εταιρείας αποδίδει 136 άλογα με 320 Nm ροπής, αλλά το ήπια υβριδικό σύστημα 48V παίζει συμπρωταγωνιστικό ρόλο στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που ανέρχεται στα 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, που μπορεί να κατέβει και χαμηλότερα με το Eco πρόγραμμα επιλεγμένο.
Σε αντίθεση με το χειροκίνητο κιβώτιο του Kuga, το Kia Xceed στη συγκεκριμένη έκδοση συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που χάρη στην υποδειγματική συνεργασία τους απαρτίζουν ένα ολοκληρωμένο σύνολο. Στην πράξη, το μοτέρ «τραβάει» δυνατά από χαμηλά, παρόλο που έχει κάπως τραχιά χροιά, και οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι άμεσες, με το κιβώτιο να εκμεταλλεύεται με τον βέλτιστο τρόπο το εύρος των στροφών.
Στο δρόμο η ανάρτηση απορροφά ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες παρά την σχετικά σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης. Τα φρένα συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο το ασφαλές και ευχάριστο οδηγικό του προφίλ τόσο με την αίσθησή τους, όσο και με την απόδοσή τους. Στην καθημερινότητα το αυτόματο mild hybrid diesel XCeed καλύπτει με άνεση τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας, όντας ακόμα πιο εύκολο στη διαχείριση χάρη στο αυτόματο κιβώτιό του.
Το κόστος απόκτησης για το diesel ήπια υβριδικό Kia Xceed με το 7άρι DCT κιβώτιο ταχυτήτων ξεκινά από 26.590 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση LX Optimum.