Ηλεκτρικό αλλά και βενζινάτο με 100 άλογα το Avenger στην Ελλάδα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ηλεκτρικό αλλά και βενζινάτο με 100 άλογα το Avenger στην Ελλάδα.

Κινητήρες-Τιμές: Σε βενζίνη και ηλεκτρικό το Avenger, ήπια και Plug-in υβριδικό το Renegade

45.210 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2023)

Διαφοροποιήσεις έχουμε και στα κινητήρια σύνολα με το Renegade να κινείται από εξηλεκτρισμένα μηχανικά σύνολα εσωτερικής καύσης. Στην βάση υπάρχει ο 1,5 T4 e-Hybrid με προηγμένο ήπιο υβριδικό σύστημα με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που συναντάνε και στη «βασική» Alfa Romeo Tonale. Αποδίδει 130 ίππους, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 15 ίππων επιτρέπει την εκκίνηση στο φανάρι και το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα με τη χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας. To κόστος του ξεκινάει ετοιμοπαράδοτο από 26.990 ευρώ (με έκπτωση 1.310 ευρώ, αρχική τιμή 28.300) στην Longitude και από 30.900 ευρώ στην πλουσιότερη Altitude.


Το Renegade προσφέρεται με ήπια υβριδικά ή Plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα αλλά όχι με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Renegade προσφέρεται με ήπια υβριδικά ή Plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα αλλά όχι με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.


Στην κορυφή της γκάμας κινητήρων του Jeep Renegade βρίσκεται το σύστημα 4xe, ένα plug-in υβριδικό σύστημα που βασίζεται σε έναν turbo κινητήρα 1,3 T4 FireFly 130 ή 180 HP, σε συνδυασμό με έναν πίσω ηλεκτροκινητήρα 61 ίππων. Μαζί αποδίδουν από 190 έως 240 ίππων, ανάλογα με τον επιλεγμένο κινητήρα, καθώς και ηλεκτρική τετρακίνηση. Η μπαταρία 11,4 kWh επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία 45 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο WLTP και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο 6 σχέσεων. Οι τιμές για τα εξοπλιστικά επίπεδα Altitude, Upland και Trailhawk ξεκινούν από 45.400, 46.000 και 49.800 ευρώ.

Από την άλλη, το Avenger είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep και θα κατασκευάζεται στο ιστορικό πολωνικό εργοστάσιο στο Tychy, όπου τώρα συναρμολογούνται αυτοκίνητα όπως το Fiat 500 με κινητήρα εσωτερικής καύσης και η Lancia Ypsilon. Κινείται από τον αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα που κινεί τα μικρά ηλεκτρικά της Peugeot, της DS και της Opel, έχοντας απόδοση 156 ίππων και 270 Nm ροπής. Χρησιμοποιεί μια μπαταρία 54 kWh και έχει αυτονομία που φτάνει τα 392 χλμ και κοστίζει από 29.700 ευρώ, αν συμπεριλάβουμε την επιδότηση των 8.000 ευρώ του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 2. Η πλουσιότερη Altitude κοστίζει από 31.700 ευρώ ενώ η Summit από 34.700 ευρώ. Το Avenger, παρά τις πρώτες εκτιμήσεις έχει γίνει διαθέσιμο και σε βενζίνη με μηχανικό κιβώτιο και τον 1,2 Puretech των 100 ίππων με τιμή 28.900 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Altitude αλλά και σε ήπια υβριδική έκδοση με 100 άλογα.

Το σύστημα e-Hybrid συνθέτουν ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης με χωρητικότητα 1,2 λτ. και ισχύ 100 PS, μια μπαταρία ιόντων λιθίου υπό τάση 48V, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις και ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW και 55 Nm που φιλοξενείται στο κιβώτιο, μαζί με το inverter και την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του υβριδικού πακέτου. Όπως και τα υπόλοιπα e-Hybrid μοντέλα της Jeep, το Renegade και το Compass, το ήπια υβριδικό Avenger θα μπορεί να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μέχρι 1 km με ταχύτητα έως 30 km/h. Η συνολική απόδοση είναι 100 PS και 205 Nm, με τον ηλεκτρικό κινητήρα να υποβοηθά προς όφελος της ζωντανής επιτάχυνσης, της άμεσης απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού και της οικονομίας καυσίμου. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις το Jeep Avenger e-Hybrid εκπέμπει από 111 έως 114 g CO2/km (τιμές υπό τελική έγκριση), ενώ η μέση κατανάλωση είναι 5,1 λτ./100 km, αμφότερες εξαιρετικές τιμές για την κατηγορία.
 

Σελίδα 1Τα baby-SUV της Jeep: Avenger και Renegade
Σελίδα 2Σχεδίαση: Μεγαλύτερο και πιο σκληροτράχηλο το Renegade
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πιο μοντέρνο και τεχνολογικά προηγμένο το Avenger
Σελίδα 4Κινητήρες-Τιμές: Σε βενζίνη και ηλεκτρικό το Avenger, ήπια και Plug-in υβριδικό το Renegade
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center