To Hyundai Ioniq 6 είναι η sedan έκδοση του crossover Ioniq 5, αμφότερα έχουν «χτιστεί» πάνω στην Electric Global Modular Platform (E-GMP), πάτωμα το οποίο χρησιμοποιούν και τα «συγγενικά» Genesis GV60 και Kia EV6 και στόχος του είναι να βάλει δύσκολα στο Tesla Model 3.
Σε σχέση με τα παραπάνω πάντως, η σχεδίαση του είναι πολύ πιο ξεχωριστή και είναι σε θέση διχάσει, αφού η τοξωτή γραμμή της οροφής και οι δύο αεροτομές, η πρώτη εξ αυτών είναι στη βάση του παρμπρίζ, η δεύτερη τοποθετείται ακριβώς από κάτω, θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο την ουρά της πάπιας, δεν θα ευχαριστήσουν το μάτι της πλειοψηφίας. Σίγουρα, πάντως το Ioniq 6 είναι αεροδυναμικό, αφού ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,21 Cd, νούμερο εξαιρετικό. Στην καμπίνα, δεσπόζουν δύο ξεχωριστές οθόνες, φιλοξενούμενες σε ένα πλαίσιο, αμφότερες μετρημένες στις 12,3 ίντσες, που αποτελούν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την touchscreen του infotainment, ενώ οι χώροι μπορούν να χαρακτηριστούν αρχοντικοί, τουλάχιστον όσον αφορά τα πόδια των επιβατών, αφού λόγω της κλίσης της οροφής, οι πίσω επιβάτες θα χρειαστεί να κάνουν μικρούς συμβιβασμούς, αν είναι πάνω από 1,8 μ. ύψος. Το πορτ-μπαγκάζ δεν είναι μικρό αλλά ούτε και μεγάλο στα 401 λτ., ενώ ο μπροστά χώρος (frunk) είναι στα 45 ή 14,5 λτ. δίνει απλά κάποιες επιπλέον λύσεις αποθήκευσης.
Από 41.490 ευρώ έως 325 ίππους
To βασικό μοντέλο των 170 ίππων, που έχει μπαταρία 53 kWh και κίνηση πίσω, είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Premium με τιμή 41.490 ευρώ (με κρατική επιδότηση). Το Ioniq 6 των 230 ίππων με τη μπαταρία των 77 kWh κοστίζει 46.990 ευρώ στην έκδοση Premium και 52.290 ευρώ στην έκδοση Distinctive. H κορυφαία τετρακίνητη έκδοση με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα 101 ίππων και 255 Nm ροπής που συνολικά απόδίδει 325 άλογα και 605 Nm και ίδια μπαταρία κοστίζει (μετά από την κρατική επιδότηση) 50.490 ευρώ στην έκδοση Premium και 55.790 ευρώ στην έκδοση Distinctive.