Το Hyundai Ioniq 5 είναι ένα υπερυψωμένο hatchback/crossover που κλέβει τις εντυπώσεις με τον σχεδιασμό του, φέρει πάνω του όλα τα τελευταίας γενιάς τεχνολογικά συστήματα της φίρμας και αποτελεί μοντέλο κλειδί στην προσπάθεια της μάρκας να αναπτύξει μια ανταγωνιστική γκάμα αυτοκινήτων.
Το 4,63 μέτρων μήκος του και οι καθαρές του επιφάνειες το κάνουν επιβλητικό αλλά η μεγαλύτερη ατραξιόν είναι τα «space pixel» DRL φώτα εμπρός και πίσω, με το φουτουριστικό λουκ του Ioniq 5 συμπληρώνουν οι pop-up χειρολαβές), οι πίσω κολόνες που κλίνουν κατά 45 μοίρες προς τα μέσα και οι προφυλακτήρες σε σχήμα V με ενεργές εισαγωγές αέρα. Η σχεδίαση της καμπίνας είναι minimal αλλά ο τεχνολογικός εξοπλισμός του είναι πλούσιος, αφού εφοδιάζεται με δύο στάνταρ οθόνες των 12,3 ιντσών και πολλά ακόμη συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως Head-Up Display επαυξημένης πραγματικότητας. Η καμπίνα είναι άνετη για 5 επιβάτες, οι οποίοι έχουν 20 πόντους για τα πόδια τους, ενώ όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό χωράει 527 λίτρα αποσκευών (+57 λτ. κάτω από το καπό για τα καλώδια και άλλα μικροπράγματα).
Με 170, 230 και 325 ίππους
Το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 διατίθεται στην Ελλάδα σε τρεις ιπποδυνάμεις, πισωκίνητο ή τετρακίνητο, ενώ οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα από δύο πακέτα μπαταριών. Η βασική πισωκίνητη έκδοση εφοδιάζεται με τη μπαταρία των 58 kWh, η οποία συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 170 ίππων και 350 Nm ροπής (0-100 σε 8,5 δλ.) από 41.090 ευρώ, έπειτα υπάρχει η επιλογή της μεγαλύτερης μπαταρίας των 77 kWh, με την οποία το Ioniq 5 αποδίδει 230 άλογα ως πισωκίνητο (7,4 δλ. για το 0-100) και τιμή από 45.890 ευρλω ή 325 άλογα ως τετρακίνητο (με δύο ηλεκτρικά μοτέρ , ένα σε κάθε άξονα, 5,2 δλ. για το 0-100) και τιμή από 49.390 ευρώ.