Η Alfa Romeo Giulia έχει καταφέρει αν μη τι άλλο να κερδίσει τις εντυπώσεις με την εμφάνισή της αλλά και κυρίως με τις επιδόσεις της στην έκδοση QV με τον 2,9T V6 ο οποίος αποδίδει 500 (490 ίππους για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο) και όχι 510 ίππους, σύμφωνα με τις τελευταίες, ανεπιβεβαίωτες, πληροφορίες.
Εκτός όμως από τη διαφορά στην ιπποδύναμη της κορυφαίας έκδοσης, η διαρροή στο διαδίκτυο εικόνας με τα specs της Giulia φανέρωσε και τα υπόλοιπα μοτέρ που θα απαρτίζουν τη γκάμα της.
Αυτά θα είναι 2,0 λτ. βενζίνης και 2,2 λτ. πετρελαίου. To πρώτο θα συνοδεύεται από τα αρχικά Τ4 (Turbo 4κύλινδρος) και θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις 200, 250 και 280 ίππων. Μάλιστα εκτός από τη βασική έκδοση που θα είναι πισωκίνητη, οι άλλες δύο θα μπορούν να είναι και τετρακίνητες.
Από την άλλη το 2.2 JTDM θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 150, 180 και 210 ίππων. Οι δύο πρώτες θα είναι πισωκίνητες και η κορυφαία τετρακίνητη. Μένει να δούμε αν οι πληροφορίες μας θα επαληθευθούν.
510 άλογα έχει η qv,άλλες φορές γράφουν hp και άλλες ps, γι'αυτό τώρα γράφει 500 επειδή είναι hp,αλλά ακόμη και γι'αυτό το τόσο ασήμαντο γίνεται λόγος.Πέρα από αυτό κακώς που δεν έχει και τον 1750 ή και μικρότερες εκδόσεις.
Πιστευω οτι θα εχει και μικροτερους κινητηρες συντομα.Ο 1750 και ενας 1600 ειναι απαραιτητοι λογω marketing και downsize παγκοσμιως.Ο κραχτης QV εκανε καλη δουλεια και η Ιταλικη φινετσα θα κοψει τις MERC&BMW.
Ακριβώς όπως τα λένε και οι υπόλοιποι φίλοι... Ειδικά για τους diesel σε τέτοια αμαξώματα δεν πας σε κινητήρες κάτω των 2 λίτρων... Και φυσικά μόνο στην κουλή Ελλάδα, "προμοτάρουν" τους diesel, αλλά ταυτόχρονα "τιμωρούν" τους 2λιτρους κινητήρες... Πιο αντιφατική λογική, δεν υπάρχει...
Και προς στιγμήν ελπίζαμε πως θα έβγαινε και με 1.8 για την ψαροκώσταινα που ακόμα τιμωρεί τα κυβικά...
510 άλογα έχει η qv,άλλες φορές γράφουν hp και άλλες ps, γι'αυτό τώρα γράφει 500 επειδή είναι hp,αλλά ακόμη και γι'αυτό το τόσο ασήμαντο γίνεται λόγος.Πέρα από αυτό κακώς που δεν έχει και τον 1750 ή και μικρότερες εκδόσεις.
Πιστευω οτι θα εχει και μικροτερους κινητηρες συντομα.Ο 1750 και ενας 1600 ειναι απαραιτητοι λογω marketing και downsize παγκοσμιως.Ο κραχτης QV εκανε καλη δουλεια και η Ιταλικη φινετσα θα κοψει τις MERC&BMW.
Ακριβώς όπως τα λένε και οι υπόλοιποι φίλοι... Ειδικά για τους diesel σε τέτοια αμαξώματα δεν πας σε κινητήρες κάτω των 2 λίτρων... Και φυσικά μόνο στην κουλή Ελλάδα, "προμοτάρουν" τους diesel, αλλά ταυτόχρονα "τιμωρούν" τους 2λιτρους κινητήρες... Πιο αντιφατική λογική, δεν υπάρχει...