Η μέτρηση θορύβου σε κάθε αυτοκίνητο γίνεται με τη βοήθεια ειδικού οργάνου σε περιβάλλον χωρίς τη συνάντηση με άλλα διερχόμενα αυτοκίνητα και με σταθερά καλή ποιότητα ασφάλτου. Όλα τα συστήματα (κλιματισμός, ηχοσύστημα κ.λπ.) είναι απενεργοποιημένα. Το όργανο τοποθετείται ανάμεσα στα κεφάλια των εμπρός επιβατών, ενώ, σε σχέση με τη μέτρηση, αναγράφεται και η αντίστοιχη ένδειξη του οργάνου. Η ταχύτητα είναι η πραγματική, όπως προκύπτει από τα δορυφορικά μας όργανα και όχι αυτή που δείχνει το κοντέρ του αυτοκινήτου.
Οι μετρήσεις μας περιλαμβάνουν μέτρηση στο ρελαντί, μέτρηση με τη δεύτερη ταχύτητα στο όριο στροφών του κινητήρα, ενώ οι μετρήσεις σε συγκεκριμένα χλμ./ώρα γίνονται με προτελευταία σχέση στα 100 χλμ./ώρα και με τελευταία σχέση στο κιβώτιο στα 100 χλμ./ώρα, στα 120χλμ./ώρα και στα 140 χλμ./ώρα. Όταν το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι εφοδιασμένο με αυτόματο κιβώτιο, η μέτρηση γίνεται με το κιβώτιο στη θέση D και στις ταχύτητες των 100, 120 και 140 χλμ./ωρα. Κατά κανόνα τα αυτόματα μοντέλα είναι πιο αθόρυβα λόγω της ιδιότητάς τους να κρατούν χαμηλά τις στροφές του κινητήρα με την επιλογή της μεγαλύτερης δυνατής σχέσης στο κιβώτιό τους.