Τα πιο αθόρυβα diesel μικρομεσαία SUV
111.755 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2020)
6 Φωτογραφίες »
Το αυτόματο κιβώτιο συντελεί ώστε το πετρελαιοκίνητο Peugeot 3008 να προσφέρει το πιο αθόρυβο ταξίδι ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας του.
Aν και λόγω των χαρακτηριστικών λειτουργίας των κινητήρων τους τα diesel μοντέλα είναι πιο θορυβώδη από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα, η εξέλιξη έχει φέρει στο προσκήνιο πολιτισμένους diesel κινητήρες, που κάνουν λιγότερο θόρυβο και σε συνδυασμό με τη σχετική προσοχή των κατασκευαστών, τα diesel οικογενειακά crossover όχι μόνο δεν ενοχλούν, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις είναι, αν όχι το ίδιο, ελάχιστα πιο θορυβώδη.
Για παράδειγμα, το Peugeot 3008 με τον νέο 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα, που είναι το πιο αθόρυβο της κατηγορίας του. Στην ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα εμφανίζει μόλις 67,1 dB όντας πιο ήσυχο από το βενζινοκίνητο μοντέλο. Βέβαια σε αυτό βοηθά και το απλωμένο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που είχε το μοντέλο της μέτρησης, στοιχείο που ρίχνει αρκετά τις στροφές στο ταξίδι ευνοώντας και την οικονομία.
Σημαντικός αρωγός ώστε το πετρελαιοκίνητο Jeep Compass να μη θορυβεί είναι και εδώ το 9άρι αυτόματο κιβώτιο. Έτσι το αμερικάνικο μοντέλο στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα εμφανίζει 67,4 dB. To συγκεκριμένο Jeep Compass, που μετρήθηκε εφοδιάζεται με 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 ΜutliJet 140 ίππων, που συνδυάζεται με τετρακίνηση. Πολύ καλή επίδοση στον τομέα του θορύβου σημειώνει η βασική diesel έκδοση του SEAT Ateca, που κινείται από τον 1,6 TDI του ομίλου VW με απόδοση 116 ίππους. Έτσι το ισπανικό μικρομεσαίο crossover ταξιδεύει οικονομικά και σχετικά αθόρυβα. Στα 120 χλμ./ώρα έχει 67,6 dB.
Μπορεί το VW Tiguan με τον ίδιο 1,6 ΤDI πετρελαιοκινητήρα και το ίδιο κιβώτιο να έχει συνολικά καλύτερη ποιότητα κύλισης λόγω της εξαιρετικής του ανάρτησης, ωστόσο στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα εμφανίζει ελάχιστα παραπάνω θόρυβο (67,9 dB) σε σχέση με το SEAT Ateca. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι ένα από τα πιο αθόρυβα μοντέλα της κατηγορίας.
Αθόρυβο και κάτω στο όριο των 68 dB λογίζεται και το Kia Sportage με τον 1,6 CRDi πετρελαιοκινητήρα των 136 ίππων και το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης που διαθέτει. Φυσικά εφοδιάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, στοιχείο που δίνει προβάδισμα και στον τομέα του θορύβου μιας και η «μακριά» 6η ρίχνει τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι. Ελάχιστα πάνω από το όριο των 68 dΒ στην ταχύτητα ταξιδίου των 120 χλμ./ώρα είναι το Ford Kuga 1,5 TDCi των 120 ίππων (68,1 dB με την εντελώς νέα γενιά να αναμένεται σύντομα).
6 Φωτογραφίες »
Δεν είναι μόνο η βενζινοκίνητη έκδοση, είναι και η diesel του Jeep Compass, που κρατάει έξω από την καμπίνα επιβατών τον θόρυβο, ενδεικτικό στοιχείο της πολύ καλής του ηχομόνωσης.
Για παράδειγμα, το Peugeot 3008 με τον νέο 1,5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα, που είναι το πιο αθόρυβο της κατηγορίας του. Στην ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα εμφανίζει μόλις 67,1 dB όντας πιο ήσυχο από το βενζινοκίνητο μοντέλο. Βέβαια σε αυτό βοηθά και το απλωμένο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που είχε το μοντέλο της μέτρησης, στοιχείο που ρίχνει αρκετά τις στροφές στο ταξίδι ευνοώντας και την οικονομία.
Σημαντικός αρωγός ώστε το πετρελαιοκίνητο Jeep Compass να μη θορυβεί είναι και εδώ το 9άρι αυτόματο κιβώτιο. Έτσι το αμερικάνικο μοντέλο στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα εμφανίζει 67,4 dB. To συγκεκριμένο Jeep Compass, που μετρήθηκε εφοδιάζεται με 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 ΜutliJet 140 ίππων, που συνδυάζεται με τετρακίνηση. Πολύ καλή επίδοση στον τομέα του θορύβου σημειώνει η βασική diesel έκδοση του SEAT Ateca, που κινείται από τον 1,6 TDI του ομίλου VW με απόδοση 116 ίππους. Έτσι το ισπανικό μικρομεσαίο crossover ταξιδεύει οικονομικά και σχετικά αθόρυβα. Στα 120 χλμ./ώρα έχει 67,6 dB.
Μπορεί το VW Tiguan με τον ίδιο 1,6 ΤDI πετρελαιοκινητήρα και το ίδιο κιβώτιο να έχει συνολικά καλύτερη ποιότητα κύλισης λόγω της εξαιρετικής του ανάρτησης, ωστόσο στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα εμφανίζει ελάχιστα παραπάνω θόρυβο (67,9 dB) σε σχέση με το SEAT Ateca. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι ένα από τα πιο αθόρυβα μοντέλα της κατηγορίας.
Αθόρυβο και κάτω στο όριο των 68 dB λογίζεται και το Kia Sportage με τον 1,6 CRDi πετρελαιοκινητήρα των 136 ίππων και το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης που διαθέτει. Φυσικά εφοδιάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, στοιχείο που δίνει προβάδισμα και στον τομέα του θορύβου μιας και η «μακριά» 6η ρίχνει τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι. Ελάχιστα πάνω από το όριο των 68 dΒ στην ταχύτητα ταξιδίου των 120 χλμ./ώρα είναι το Ford Kuga 1,5 TDCi των 120 ίππων (68,1 dB με την εντελώς νέα γενιά να αναμένεται σύντομα).
Σελίδα 1 | Τα πιο αθόρυβα μικρομεσαία SUV |
Σελίδα 2 | Σημείο αναφοράς το Audi A6 |
Σελίδα 3 | Διατάραξη κοινής ησυχίας από το Audi R8 |
Σελίδα 4 | Πώς γίνονται οι μετρήσεις μας; |
Σελίδα 5 | Τα πιο αθόρυβα μικρομεσαία SUV βενζίνης |
Σελίδα 6 | Τα πιο αθόρυβα diesel μικρομεσαία SUV |