Τα πιο αθόρυβα μικρομεσαία SUV βενζίνης
111.362 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2020)
6 Φωτογραφίες »
Tο Jeep Compass είναι το πιο αθόρυβο βενζινοκίνητο μικρομεσαίο crossover.
Tα μικρομεσαία crossover με κινητήρες βενζίνης είναι στο σύνολό τους αρκετά άνετα ως οικογενειακά, όπως προκύπτει και από τα επίπεδα παραγόμενου θορύβου τους. Από τα mainstream μοντέλα που κυκλοφορούν και έχουμε δοκιμάσει στο AutoΤρίτη, ξεχωρίζει το Jeep Compass για τα γενικότερα χαμηλά επίπεδα θορύβου του και ιδιαίτερα για τα 66,8 dB που παράγει στην ταχύτητα ταξιδίου των 120 χλμ./ώρα. To συγκεκριμένο Jeep Compass εφοδιάζεται με 4κύλινδρο κινητήρα 1,4 MultiAir, που συνδυάζεται με τετρακίνηση και 9άρι αυτόματο κιβώτιο.
Πολύ καλή επίδοση στον τομέα του θορύβου σημειώνει η plug-in υβριδική έκδοση του Mitsubishi Outlander. Oι 2 ηλεκτροκινητήρες βοηθούν το έργο του συμβατικού μοτέρ με αποτέλεσμα το τελευταίο να μην ζορίζεται και σε συνδυασμό με την καλή ηχομόνωση, το high-tech Οutlander να εμφανίζει μόλις 67,0 dB στην ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα. Ελάχιστα πιο θορυβώδες με 67,1 db είναι το υβριδικό και τετρακίνητο Ηοnda CR-V 2,0 i-MMD E-CVT.
Αρκετά αθόρυβο είναι και το Peugeot 3008 με τον 1,2 λτ τρικύλινδρο κινητήρα των 130 ίππων, έναν κινητήρα που μας έχει δώσει σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου PSA πιο ανεβασμένα νούμερα θορύβου. Αυτό επαληθεύει την premium υπόσταση του νέου crossover της Peugeot το οποίο στα πλαίσια της ποιοτικής του κατασκευής, διαθέτει και την ανάλογη βελτίωση στην ηχομόνωση.
Αθόρυβο λογίζεται και το Hyundai Tucson με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.600 κ.εκ λίτρων απόδοσης 177 ίππων, το οποίο εφοδιάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, στοιχείο που δίνει προβάδισμα και στον τομέα του θορύβου (67,7 db) μιας και «μακριά» 6η ρίχνει τις στροφές του κινητήρας στο ταξίδι. Κάτω από το όριο των 68 db στην ταχύτητα ταξιδίου των 120 χλμ./ώρα παραμένουν κατά σειρά το SEAT Ateca 1,0 ΤSI (67,8 db)και Opel Grandland X 1,2Τ 130 PS (67,9 db), με 6άρι χειροκίνητο και 8άρι αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα.
6 Φωτογραφίες »
Χάρη και στο πρωτοποριακό του κιβώτιο ταχυτήτων, το υβριδικό Honda CR-V δεν παράγει πολλά dB όταν ταξιδεύει
Πολύ καλή επίδοση στον τομέα του θορύβου σημειώνει η plug-in υβριδική έκδοση του Mitsubishi Outlander. Oι 2 ηλεκτροκινητήρες βοηθούν το έργο του συμβατικού μοτέρ με αποτέλεσμα το τελευταίο να μην ζορίζεται και σε συνδυασμό με την καλή ηχομόνωση, το high-tech Οutlander να εμφανίζει μόλις 67,0 dB στην ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα. Ελάχιστα πιο θορυβώδες με 67,1 db είναι το υβριδικό και τετρακίνητο Ηοnda CR-V 2,0 i-MMD E-CVT.
Αρκετά αθόρυβο είναι και το Peugeot 3008 με τον 1,2 λτ τρικύλινδρο κινητήρα των 130 ίππων, έναν κινητήρα που μας έχει δώσει σε άλλα αυτοκίνητα του ομίλου PSA πιο ανεβασμένα νούμερα θορύβου. Αυτό επαληθεύει την premium υπόσταση του νέου crossover της Peugeot το οποίο στα πλαίσια της ποιοτικής του κατασκευής, διαθέτει και την ανάλογη βελτίωση στην ηχομόνωση.
Αθόρυβο λογίζεται και το Hyundai Tucson με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.600 κ.εκ λίτρων απόδοσης 177 ίππων, το οποίο εφοδιάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, στοιχείο που δίνει προβάδισμα και στον τομέα του θορύβου (67,7 db) μιας και «μακριά» 6η ρίχνει τις στροφές του κινητήρας στο ταξίδι. Κάτω από το όριο των 68 db στην ταχύτητα ταξιδίου των 120 χλμ./ώρα παραμένουν κατά σειρά το SEAT Ateca 1,0 ΤSI (67,8 db)και Opel Grandland X 1,2Τ 130 PS (67,9 db), με 6άρι χειροκίνητο και 8άρι αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα.
Σελίδα 1 | Τα πιο αθόρυβα μικρομεσαία SUV |
Σελίδα 2 | Σημείο αναφοράς το Audi A6 |
Σελίδα 3 | Διατάραξη κοινής ησυχίας από το Audi R8 |
Σελίδα 4 | Πώς γίνονται οι μετρήσεις μας; |
Σελίδα 5 | Τα πιο αθόρυβα μικρομεσαία SUV βενζίνης |
Σελίδα 6 | Τα πιο αθόρυβα diesel μικρομεσαία SUV |