Το επόμενο νέο μοντέλο που θα δούμε από τη BMW θα είναι η Σειρά 3 – παραδοσιακά το σημαντικότερο αυτοκίνητο όλης της γκάμας. Αρκεί μόνο να σκεφτούμε ότι παρόλη την έκρηξη των SUV, η 3άρα είχε 410.000 πωλήσεις παγκοσμίως το 2017 και απορροφά το 20% των πωλήσεων της εταιρείας.
Το λανσάρισμα της νέας 3άρας θα γίνει πριν εκπνεύσει η τρέχουσα χρονιά, ενώ μέχρι τα τέλη του 2020 θα ακολουθήσουν η έκδοση Touring καθώς και oι παραλλαγες με cabrio, coupe και gran coupe αμάξωμα, με τα διακριτικά της Σειράς 4 οι τρεις τελευταίες βέβαια. Η 3άρα GT θα είναι μία από τις εκδόσεις που δε θα αποκτήσουν διάδοχο, απόρροια της μέτριας εμπορικής πορείας της.
Με την πρώτη ματιά η γκάμα φαίνεται να μένει πολύ γνώριμη, με δεδομένο ότι η βάση θα είναι η 318i με 140 ίππους ενώ αντίστοιχα στην κορυφή θα είναι η M3 με 462 ίππους, όπως λένε οι πιο πρόσφατες πληροφορίες. Όποιος διαβαζει όμως και πίσω από τις γραμμές, θα βρει ενδιαφέρον σε μια νέα 320d EfficientDynamics, η οποία με 1,6 μοτέρ και 180 ίππους θα στέλνει σε νέα… βάθη τις εκπομπές ρύπων και ειδικά τα οξείδια του αζώτου. Αρχικά, η μόνη υβριδική έκδοση θα είναι η 325e με συνολική απόδοση 230 ίππων.
Ιδιαίτερα ελκυστικές – τουλάχιστον υπό το πρίσμα του Παλαιού Κόσμου- θα είναι οι εξακύλινδρες εκδόσεις M340i με 360 ίππους και M340d με 320 ίππους και 680 Nm ροπής. Εν τω μεταξύ, το πολυχειριστήριο iDrive θα έχει φτάσει στην έβδομη γενιά του και επιτέλους θα απλοποιεί το χειρισμό των συστημάτων αντί να τον δυσκολεύει. Τα δε συστήματα υποβοήθησης θα αναλαμβάνουν ολοένα και πιο πολλές καθημερινές ενέργειες. Οδηγικά, οι νέες 3άρες και 4άρες θα είναι ξανά σε μια δική τους κατηγορία. Τουλάχιστον αυτό αναφέρουν οι πληροφορίες από τη Γερμανία.