Την 8η γενιά της εμβληματικής 911 θα μας παρουσιάσει στο Παρίσι η Porsche, η οποία θα φέρει νέα στοιχεία σε επίπεδο μηχανικών μερών αλλά θα διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό την σχεδιαστική φιλοσοφία του μοντέλου, όπως άλλωστε κάνει εδώ και μισό αιώνα. Στο Τσουφενχάουζεν έχουν αναλωθεί πολλές εργατοώρες και έχουν γίνει πολλά δημιουργικά meeting για να καταλήξουν βέβαια στο ότι η όγδοη γενιά της 911 θα αποτελέσει μια μετεξέλιξη των κλασικών γραμμών του θρυλικού σπορ μοντέλου, με προσθήκη στοιχείων από τα πιο πρόσφατα πρωτότυπα της φίρμας τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά μέσα και έξω.
Αρχικά, η νέα 911 (992) θα βασιστεί σε μια νέα πλατφόρμα η οποία εκτός των παραδοσιακών αντικειμενικών σκοπών χρήσης της (χαμηλό βάρος, ακαμψία κ.ά.) θα προσφέρει τη δυνατότητα ενσωμάτωσης εναλλακτικών μορφών ενέργειας και κυρίως της plug-in υβριδικής τεχνολογίας, με φήμες να αναφέρουν πως οι μηχανικοί της Porsche δίνουν αγώνα για να «χωρέσουν» την υβριδική τεχνολογία στις κόμπακτ διαστάσεις της 911. Αντίθετα, θεωρείται δεδομένο πως δεν θα υπάρξει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της 911 ούτε σε αυτή τη γενιά.
Στις πιο «συμβατικές» εκδόσεις η υπερτροφοδότηση των μπόξερ κινητήρων θα συνεχιστεί, με το τρίλιτρο σύνολο στο πίσω μέρος του αμαξώματος να «οπλίζει» τόσο τις βασικές εκδόσεις όσο και κάποιες από τις πιο ισχυρές. Σίγουρες είναι πάντως όλες οι γνώριμες παραλλαγές: S, GTS, Turbo αλλά και η GT3 με αύξηση της απόδοσης κατά 20 περίπου ίππους σε κάθε έκδοση. Φυσικά και αυτή η γενιά της 911 θα ξεκινά ως πισωκίνητη και θα έχει και τις ανάλογες τετρακίνητες επιλογές καθώς και όλες τις εκδοχές αμαξώματος των 911 (cabrio, Targa, coupe).