Στο Παρίσι θα «γνωρίσουμε» την πρώτη πραγματικά νέα GLE, διότι αυτή που κυκλοφορεί (W166) είναι λίφτινγκ της M-Class. H W167 «πατάει» πάνω στο δάπεδο της τρέχουσας γενιάς της E-Class και εκτός από μεγαλύτερη είναι και πιο ελαφριά. Σχεδιαστικά η GLE είναι ιδιαίτερα φρέσκια διατηρώντας όμως την τρίτη κολώνα με την χαρακτηριστική κλίση προς τα εμπρός, σήμα κατατεθέν από την πρώτης γενιάς ML. Το όμορφο και επιβλητικό νέο SUV της Mercedes, είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο της κατηγορίας, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd:0,29 ενώ «επενδύει» κι άλλο στις εκτός δρόμου δυνατότητες με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, προστασία από κάτω, καλύτερη άρθρωση των αξόνων, αερανάρτηση, κλείδωμα διαφορικού καθώς και επιλογή για κιβώτιο με υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων.
Εσωτερικό-Χώροι
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό της νέας GLE το οποίο ενσωματώνει το νέο σύστημα infotainment MBUX το οποίο απαρτίζεται από δύο οθόνες 12,3 ιντσών. Ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, το υψηλό επίπεδο ποιότητας και οι μεγαλύτεροι χώροι συνολικά (με χώρο αποσκευών 825 λίτρων), συμπληρώνουν την πληρότητα της νέας GLE, η οποία μάλιστα θα μπορεί να εφοδιαστεί και με 3η σειρά καθισμάτων για την φιλοξενία έως και 7 επιβατών.
Κινητήρες
Σε ό,τι αφορά το πεδίο των κινητήρων, προς το παρόν, το μοναδικό μοντέλο που η Mercedes προσφέρει λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι η GLE 450 4Matic, η οποία έρχεται εφοδιασμένη με ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48 Volt. Το εν λόγω σύνολο αναλύεται σε έναν υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ συνολικής ισχύος 367 ίππων και 500 Nm ροπής, δύναμη που μπορεί να αυξηθεί κατά 22 άλογα και 250 Nm ροπής μέσω του συστήματος EQ Boost. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο συνδέεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων. Από κει και πέρα η Mercedes επιβεβαιώνει πως στο μέλλον θα ακολουθήσουν και νέες επιλογές κινητήρων όπως ένας turbo diesel, ενώ θα διαθέτει και μία plug-in υβριδική έκδοση.