Όλα ξεκίνησαν 49 χρόνια πριν, όταν η Subaru έφτιαξε τον ολοκαίνουργιο υδρόψυκτο 4κύλινδρο κινητήρα αλουμινίου και τον τοποθέτησε τον Μάιο του 1966 στο Subaru 1000.
Τα ρεκόρ της Subaru
3.694 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2015)
Η παραγωγή των κινητήρων Boxer της Subaru έφτασε τα 15 εκ., ενώ αυτή του διάσημου συμμετρικού συστήματος τετρακίνησης (Symmetrical All-Wheel Drive), άγγιξε τα 14 εκ.
Υπάρχουν λίγες εταιρείες τόσο αφοσιωμένες σε έναν τύπο κινητήρα όσο η Subaru είναι με τους Boxer. Η επιλογή αυτή της ιαπωνικής εταιρείας φτάνει σήμερα να την προσδιορίζει, αυτή και το συμμετρικό σύστημα τετρακίνησης. Στην παρούσα φάση, όλα τα μοντέλα της Subaru διατίθενται αποκλειστικά με τους εν λόγω κινητήρες, ακόμα και εκείνα που φέρουν σύνολα diesel.Δεν μας κάνει εντύπωση, λοιπόν, που η «μαμά» εταιρεία Fuji Heavy Industries (FHI), ανακοίνωσε με υπερηφάνεια πως η παραγωγή των κινητήρων Boxer έφτασε τα 15 εκατομμύρια. Όλα ξεκίνησαν 49 χρόνια πριν, όταν η FHI έφτιαξε τον ολοκαίνουργιο υδρόψυκτο 4κύλινδρο κινητήρα αλουμινίου και τον τοποθέτησε τον Μάιο του 1966 στο Subaru 1000.Τον περασμένο μήνα, η Subaru γιόρτασε και για το 2ο σήμα κατατεθέν της, το συμμετρικό σύστημα τετρακίνησης (Symmetrical All-Wheel Drive), του οποίου η παραγωγή έφτασε στις 14 εκ. μονάδες. Το εν λόγω σύστημα έκανε ντεμπούτο το Σεπτέμβριο του 1972 στο Subaru Leone 4WD Estate.
Στην εικόνα φαίνεται ο πρώτος κινητήρας boxer της εταιρείας, ο υδρόψυκτος ΕΑ52 που τοποθετήθηκε στο Subaru 1000.