Το Peugeot 208 πρόσφατα «φόρεσε» τον νέο 1.500άρη BluHDi πετρελαιοκινητήρα, που μάλιστα συνδυάζεται με σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης και χρήση υγρού εξάτμισης AdBlue. Oι 100 ίπποι και τα 254 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. προσφέρουν ζωντανές επιδόσεις, αλλά και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η πραγματική μέση τιμή της οποίας μετρήθηκε από το Auto Tρίτη στα 5,3 λτ./100 χλμ (το 3,7 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Peugeot είναι ουτοπικό). Αν προσπαθήσεις επί τούτου όμως η μέση κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμη πιο χαμηλά, ενώ στα θετικά είναι και το στάνταρ 6τάχυτο κιβώτιο . Το Peugeot 208 αποτελεί μια από τις κορυφαίες ίσως επιλογές της κατηγορίας συνολικά και χωρίς ενδοιασμούς από τις καλύτερες από πλευράς οδικής συμπεριφοράς και δυναμικών χαρακτηριστικών.
Εχω λίγο αρχίσει και εκνευρίζομαι από τα άρθρα που δεν δίουν όλη την εικόνα... πάμε λοιπόν... έψαξα τις προδιαγραφές στο ίδιο το Autotriti... Το C3 έχει σχεδόν 2 δευτερόλεπτα χειρότερη επιτάχυνση από το 208 (βάρος ακριβώς ίδιο, κιβώτιο ίσως ίδιο), προφανώς είτε ο κινητήρας δεν είναι ακριβώς ο ίδιος είτε η χαρτογράφηση είναι εντελώς διαφορετική. Το 208 είναι και αρκετά ακριβότερο αλλά μπορεί να είναι θέμα εξοπλισμού. Στο Clio η τιμή είναι λάθος (πολύ ακριβότερο), μάλλον πήραν τιμή που αντιστοιχεί στην έκδοση 75 ίππων, ελπίζω να μην δοκίμασαν και άλλον κινητήρα... (υποψιάζομαι οτι το άρθρο αφορά την έκδοση του Clio των 75 ίππων η οποία πράγματι έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά 'σέρνεται'...). Το Fiesta παρά το ότι δεν έχει adblue δίνει χαμηλούς ρύπους και αυτό φαίνεται στα χαμηλά ετήσια τέλη, αλλά στην έκδοση των 85 ίππων ειναι αργό (ενταξει, όλα αυτά τα 'οικονομικά' diesel 85-100 ίππων +- 2 δευτερόλεπτα είναι, δεν κάνει διαφορά...) αλλά στην έκδοση diesel των 120 ίππων (που δεν είναι πολύ ακριβότερη) 'πετάει'.
Οδηγώ το Peugeot 208 σε μικτές διαδρομές πόλης, Αττικής οδού και Κηφισού. Διαδρομή Λυκόβρυση Λαύριο, Πειραιά. Με την χρήση του Cruise control όπου αυτό είναι δυνατόν, η κατανάλωση σπάνια πολύ σπάνια αγγίζει τα 4 lit. σύμφωνα με την ένδειξη του αυτοκινήτου.
Το fiesta δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Είναι κάτω από το όριο των 90 γρμ.
Εχω λίγο αρχίσει και εκνευρίζομαι από τα άρθρα που δεν δίουν όλη την εικόνα... πάμε λοιπόν... έψαξα τις προδιαγραφές στο ίδιο το Autotriti... Το C3 έχει σχεδόν 2 δευτερόλεπτα χειρότερη επιτάχυνση από το 208 (βάρος ακριβώς ίδιο, κιβώτιο ίσως ίδιο), προφανώς είτε ο κινητήρας δεν είναι ακριβώς ο ίδιος είτε η χαρτογράφηση είναι εντελώς διαφορετική. Το 208 είναι και αρκετά ακριβότερο αλλά μπορεί να είναι θέμα εξοπλισμού. Στο Clio η τιμή είναι λάθος (πολύ ακριβότερο), μάλλον πήραν τιμή που αντιστοιχεί στην έκδοση 75 ίππων, ελπίζω να μην δοκίμασαν και άλλον κινητήρα... (υποψιάζομαι οτι το άρθρο αφορά την έκδοση του Clio των 75 ίππων η οποία πράγματι έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά 'σέρνεται'...). Το Fiesta παρά το ότι δεν έχει adblue δίνει χαμηλούς ρύπους και αυτό φαίνεται στα χαμηλά ετήσια τέλη, αλλά στην έκδοση των 85 ίππων ειναι αργό (ενταξει, όλα αυτά τα 'οικονομικά' diesel 85-100 ίππων +- 2 δευτερόλεπτα είναι, δεν κάνει διαφορά...) αλλά στην έκδοση diesel των 120 ίππων (που δεν είναι πολύ ακριβότερη) 'πετάει'.
Οδηγώ το Peugeot 208 σε μικτές διαδρομές πόλης, Αττικής οδού και Κηφισού. Διαδρομή Λυκόβρυση Λαύριο, Πειραιά. Με την χρήση του Cruise control όπου αυτό είναι δυνατόν, η κατανάλωση σπάνια πολύ σπάνια αγγίζει τα 4 lit. σύμφωνα με την ένδειξη του αυτοκινήτου.