Ford Fiesta 1,5 EcoBlue 85 PS: Απολαυστικό & οικονομικό
62.266 Επισκέψεις στο άρθρο
Το νέο μικρό της Ford ξεχωρίζει για την συναρπαστική οδική του συμπεριφορά χωρίς ταυτόχρονα να αμελεί άλλους τομείς, όπως η κατανάλωση. Οι επιδόσεις, που εξασφαλίζει ο 1.500άρης turbodiesel (85 ίπποι και 215 Nm ροπής σε αυτή την έκδοση) είναι απλά αξιοπρεπείς, το μεγάλο όμως ατού είναι η χαμηλή απαίτηση σε καύσιμο. Έτσι, με 5,1 λτ./100 χλμ (4,0 υπόσχεται ο κατασκευαστής) το Ford Fiesta αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικό και καταφέρνει να πατήσει το τελευταίο σκαλί του βάθρου. Όπως όλα τα μοντέλα της πεντάδας διαθέτει σύστημα start/stop, ενώ πλεονέκτημα είναι η καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας αεροδυναμική και το χαμηλό βάρος (1.111 κιλά).
Εχω λίγο αρχίσει και εκνευρίζομαι από τα άρθρα που δεν δίουν όλη την εικόνα... πάμε λοιπόν... έψαξα τις προδιαγραφές στο ίδιο το Autotriti... Το C3 έχει σχεδόν 2 δευτερόλεπτα χειρότερη επιτάχυνση από το 208 (βάρος ακριβώς ίδιο, κιβώτιο ίσως ίδιο), προφανώς είτε ο κινητήρας δεν είναι ακριβώς ο ίδιος είτε η χαρτογράφηση είναι εντελώς διαφορετική. Το 208 είναι και αρκετά ακριβότερο αλλά μπορεί να είναι θέμα εξοπλισμού. Στο Clio η τιμή είναι λάθος (πολύ ακριβότερο), μάλλον πήραν τιμή που αντιστοιχεί στην έκδοση 75 ίππων, ελπίζω να μην δοκίμασαν και άλλον κινητήρα... (υποψιάζομαι οτι το άρθρο αφορά την έκδοση του Clio των 75 ίππων η οποία πράγματι έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά 'σέρνεται'...). Το Fiesta παρά το ότι δεν έχει adblue δίνει χαμηλούς ρύπους και αυτό φαίνεται στα χαμηλά ετήσια τέλη, αλλά στην έκδοση των 85 ίππων ειναι αργό (ενταξει, όλα αυτά τα 'οικονομικά' diesel 85-100 ίππων +- 2 δευτερόλεπτα είναι, δεν κάνει διαφορά...) αλλά στην έκδοση diesel των 120 ίππων (που δεν είναι πολύ ακριβότερη) 'πετάει'.
Οδηγώ το Peugeot 208 σε μικτές διαδρομές πόλης, Αττικής οδού και Κηφισού. Διαδρομή Λυκόβρυση Λαύριο, Πειραιά. Με την χρήση του Cruise control όπου αυτό είναι δυνατόν, η κατανάλωση σπάνια πολύ σπάνια αγγίζει τα 4 lit. σύμφωνα με την ένδειξη του αυτοκινήτου.
Το fiesta δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Είναι κάτω από το όριο των 90 γρμ.
Εχω λίγο αρχίσει και εκνευρίζομαι από τα άρθρα που δεν δίουν όλη την εικόνα... πάμε λοιπόν... έψαξα τις προδιαγραφές στο ίδιο το Autotriti... Το C3 έχει σχεδόν 2 δευτερόλεπτα χειρότερη επιτάχυνση από το 208 (βάρος ακριβώς ίδιο, κιβώτιο ίσως ίδιο), προφανώς είτε ο κινητήρας δεν είναι ακριβώς ο ίδιος είτε η χαρτογράφηση είναι εντελώς διαφορετική. Το 208 είναι και αρκετά ακριβότερο αλλά μπορεί να είναι θέμα εξοπλισμού. Στο Clio η τιμή είναι λάθος (πολύ ακριβότερο), μάλλον πήραν τιμή που αντιστοιχεί στην έκδοση 75 ίππων, ελπίζω να μην δοκίμασαν και άλλον κινητήρα... (υποψιάζομαι οτι το άρθρο αφορά την έκδοση του Clio των 75 ίππων η οποία πράγματι έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά 'σέρνεται'...). Το Fiesta παρά το ότι δεν έχει adblue δίνει χαμηλούς ρύπους και αυτό φαίνεται στα χαμηλά ετήσια τέλη, αλλά στην έκδοση των 85 ίππων ειναι αργό (ενταξει, όλα αυτά τα 'οικονομικά' diesel 85-100 ίππων +- 2 δευτερόλεπτα είναι, δεν κάνει διαφορά...) αλλά στην έκδοση diesel των 120 ίππων (που δεν είναι πολύ ακριβότερη) 'πετάει'.
Οδηγώ το Peugeot 208 σε μικτές διαδρομές πόλης, Αττικής οδού και Κηφισού. Διαδρομή Λυκόβρυση Λαύριο, Πειραιά. Με την χρήση του Cruise control όπου αυτό είναι δυνατόν, η κατανάλωση σπάνια πολύ σπάνια αγγίζει τα 4 lit. σύμφωνα με την ένδειξη του αυτοκινήτου.