Το Renault Clio κυριολεκτικά δεν παίζεται σε θέμα κατανάλωση όντας το πιο οικονομικό πετρελαιοκίνητο μικρό. Με 4,6 λτ./100 χλμ. κερδίζει επάξια την πρώτη θέση με πραγματική μέση κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ., πολύ κοντά σε αυτή που υπόσχεται η γαλλική φίρμα (4,0 λτ./100 χλμ.). Το Clio χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το Νissan Micra, αλλά διαθέτει κουμπί για λειτουργία ECO, που μπορεί να αμβλύνει αισθητά την απόκριση στο γκάζι, τονίζει όμως την οικονομία. Σε αναμονή της νέα γενιάς του Renault Clio, που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης, αυτό είναι το πιο οικονομικό μικρό diesel της αγοράς, ένα πλεονέκτημα που σίγουρα είναι σοβαρό στις μέρες που όλοι ζητούν τη χαμηλή κατανάλωση και το ανάλογο κόστος μετακίνησης.
Εχω λίγο αρχίσει και εκνευρίζομαι από τα άρθρα που δεν δίουν όλη την εικόνα... πάμε λοιπόν... έψαξα τις προδιαγραφές στο ίδιο το Autotriti... Το C3 έχει σχεδόν 2 δευτερόλεπτα χειρότερη επιτάχυνση από το 208 (βάρος ακριβώς ίδιο, κιβώτιο ίσως ίδιο), προφανώς είτε ο κινητήρας δεν είναι ακριβώς ο ίδιος είτε η χαρτογράφηση είναι εντελώς διαφορετική. Το 208 είναι και αρκετά ακριβότερο αλλά μπορεί να είναι θέμα εξοπλισμού. Στο Clio η τιμή είναι λάθος (πολύ ακριβότερο), μάλλον πήραν τιμή που αντιστοιχεί στην έκδοση 75 ίππων, ελπίζω να μην δοκίμασαν και άλλον κινητήρα... (υποψιάζομαι οτι το άρθρο αφορά την έκδοση του Clio των 75 ίππων η οποία πράγματι έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά 'σέρνεται'...). Το Fiesta παρά το ότι δεν έχει adblue δίνει χαμηλούς ρύπους και αυτό φαίνεται στα χαμηλά ετήσια τέλη, αλλά στην έκδοση των 85 ίππων ειναι αργό (ενταξει, όλα αυτά τα 'οικονομικά' diesel 85-100 ίππων +- 2 δευτερόλεπτα είναι, δεν κάνει διαφορά...) αλλά στην έκδοση diesel των 120 ίππων (που δεν είναι πολύ ακριβότερη) 'πετάει'.
Οδηγώ το Peugeot 208 σε μικτές διαδρομές πόλης, Αττικής οδού και Κηφισού. Διαδρομή Λυκόβρυση Λαύριο, Πειραιά. Με την χρήση του Cruise control όπου αυτό είναι δυνατόν, η κατανάλωση σπάνια πολύ σπάνια αγγίζει τα 4 lit. σύμφωνα με την ένδειξη του αυτοκινήτου.
Το fiesta δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Είναι κάτω από το όριο των 90 γρμ.
Εχω λίγο αρχίσει και εκνευρίζομαι από τα άρθρα που δεν δίουν όλη την εικόνα... πάμε λοιπόν... έψαξα τις προδιαγραφές στο ίδιο το Autotriti... Το C3 έχει σχεδόν 2 δευτερόλεπτα χειρότερη επιτάχυνση από το 208 (βάρος ακριβώς ίδιο, κιβώτιο ίσως ίδιο), προφανώς είτε ο κινητήρας δεν είναι ακριβώς ο ίδιος είτε η χαρτογράφηση είναι εντελώς διαφορετική. Το 208 είναι και αρκετά ακριβότερο αλλά μπορεί να είναι θέμα εξοπλισμού. Στο Clio η τιμή είναι λάθος (πολύ ακριβότερο), μάλλον πήραν τιμή που αντιστοιχεί στην έκδοση 75 ίππων, ελπίζω να μην δοκίμασαν και άλλον κινητήρα... (υποψιάζομαι οτι το άρθρο αφορά την έκδοση του Clio των 75 ίππων η οποία πράγματι έχει χαμηλή κατανάλωση αλλά 'σέρνεται'...). Το Fiesta παρά το ότι δεν έχει adblue δίνει χαμηλούς ρύπους και αυτό φαίνεται στα χαμηλά ετήσια τέλη, αλλά στην έκδοση των 85 ίππων ειναι αργό (ενταξει, όλα αυτά τα 'οικονομικά' diesel 85-100 ίππων +- 2 δευτερόλεπτα είναι, δεν κάνει διαφορά...) αλλά στην έκδοση diesel των 120 ίππων (που δεν είναι πολύ ακριβότερη) 'πετάει'.
Οδηγώ το Peugeot 208 σε μικτές διαδρομές πόλης, Αττικής οδού και Κηφισού. Διαδρομή Λυκόβρυση Λαύριο, Πειραιά. Με την χρήση του Cruise control όπου αυτό είναι δυνατόν, η κατανάλωση σπάνια πολύ σπάνια αγγίζει τα 4 lit. σύμφωνα με την ένδειξη του αυτοκινήτου.