Το Abarth 595 Competizione γίνεται ακόμη πιο «καυτό» και, αποκτώντας 180 από 160 άλογα, εντυπωσιάζει και προκαλεί με τις επιδόσεις του και τα ημι-αγωνιστικά χαρακτηριστικά του.
Στα γρήγορα:• Είναι 1,4 λτ. turbo με 180 άλογα• Καίει 6,0 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 152,9 ευρώ τέλη• Κοστίζει από 25.790 ευρώ
+ Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά και οδηγική ευχαρίστηση, επιδόσεις, στήσιμο-φρένα, καθίσματα
- Τιμή, άνεση ανάρτησης, χώροι
Με 160 άλογα και σχεδόν αγωνιστικό στήσιμο, το Abarth 595 Competizione που κυκλοφόρησε την περσινή χρονιά, ήταν ένα από τα πιο «καυτά» 500ράκια της ιστορίας. Ένα σχεδόν χρόνο αργότερα οι τεχνικοί της Abarth, του αγωνιστικού υπεύθυνου οίκου της Fiat, αναβαθμίζουν ακόμη περισσότερο το ιδιαίτερο αυτό Fiat 500, αυξάνοντας την ισχύ του στους 180 ίππους και προσφέροντας ακόμη πιο γρήγορες επιδόσεις. Τιμολογιακά βέβαια, το Abarth 595 Competizione διατηρεί υψηλά την τιμή του, αφού με απόσυρση και προσφορά κοστίζει 25.790 ευρώ.
Είναι διαφορετικό και το δείχνειΣχεδιαστικά, το Abarth 595 Competizione προβάλει τη διαφορετικότητά του, τονίζοντας τις καμπύλες γραμμές του 500 με φουσκώματα, εισαγωγές σε προφυλακτήρα και μάσκα, αλλά και έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα. Στο πίσω μέρος, εντύπωση προκαλεί ο διαχύτης με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στον ίδιο ρυθμό, πίσω από τις ειδικής σχεδίασης 17άρες ζάντες, ξεπροβάλουν οι κόκκινες αγωνιστικές δαγκάνες της Brembo. Την ιδιαιτερότητα της επιλογής τονίζει και η διχρωμία του αμαξώματος (κόκκινο-γκρι) για το μοντέλο της δοκιμής, με τα αλουμινένια λογότυπα «595 Competizione» στα πλαϊνά και το πίσω μέρος.
Τις αγωνιστικές του διαθέσεις αποκαλύπτει με την πρώτη ματιά το Abarth 595 Competizione, με τη διχρωμία του αμαξώματος να δίνει το κάτι –ακόμα– παραπάνω.
Είχα κάποτε ένα Autobianchi Abarth για έναν απλό λόγο. Με το μισθό ενός δημοσίου υπαλλήλου μπορούσα να διαλέξω αυτό αντί για ένα Nissan Sunny. Επειδή οδηγικά εκείνη ήταν η πιο ευτυχισμένη εποχή της ζωής μου, σήμερα θα αγόραζα το 595, αν είχα 28.000. Αλλά τι λέω! Αν είχα 28.000, θα είχα και 30.000+, οπότε θα αγόραζα το 695 Biposto. Kαι μάλλον θα είχα και 300.000 για να αγοράσω μια Ferrari. Τι κρίμα η Fiat να στερεί την οδηγική απόλαυση από νέους ανθρώπους με αυτές τις εξωφρενικές τιμές.
Ωραια ολα αυτα αλλα 27+ χιλιαρικα για ενα καλοστημενο 1400;
Εδω με 25 παιρνεις το νεο Corsa OPC με το performance package που ειναι σε αλλο πλανητη σε σχεση με το 500αρακι.
Δεν μιλαω για διλιτρα με 28 χιλιαρικα που λογω φορου πολυτελειας δεν τα ακουμπας αλλα για σπορ μικρα αυτοκινητα με "λογικο" κοστος χρησης...
Υπερτιμημενο.
26000 ευρω για την μ.....α μάλλον θα τρελαθουμε. Τωρα οσο για το corsa opc φυσικα πολυ καλητερο απο το 500 οσο για τις στροφες μάλλον καποιοι θα πρεπει να μαθουν να οδηγουν. Εκεί στην FIAT εχουν ξεφύγει. ..
Kωνσταντινε φανταζομαι οτι εχεις οδηγησει και το παλιο (εκεινο που στην εκδοση Nurburgring ετρωγε τα παντα στην κατηγορια του ...και το καινουργιο (καθ'ολα βελτιωμενο) για να εχεις αποψη.
Δεν εχουμε λοιπον παρα να περιμενουμε ενα συγκριτικο τεστ για να δικαιωθεις...
Είχα κάποτε ένα Autobianchi Abarth για έναν απλό λόγο. Με το μισθό ενός δημοσίου υπαλλήλου μπορούσα να διαλέξω αυτό αντί για ένα Nissan Sunny. Επειδή οδηγικά εκείνη ήταν η πιο ευτυχισμένη εποχή της ζωής μου, σήμερα θα αγόραζα το 595, αν είχα 28.000. Αλλά τι λέω! Αν είχα 28.000, θα είχα και 30.000+, οπότε θα αγόραζα το 695 Biposto. Kαι μάλλον θα είχα και 300.000 για να αγοράσω μια Ferrari. Τι κρίμα η Fiat να στερεί την οδηγική απόλαυση από νέους ανθρώπους με αυτές τις εξωφρενικές τιμές.
To opc στις στροφές δεν πιάνει μια..κ εκεί μέτρα το αμάξι. Δεν είναι dragster σε ευθεία..
Ωραια ολα αυτα αλλα 27+ χιλιαρικα για ενα καλοστημενο 1400; Εδω με 25 παιρνεις το νεο Corsa OPC με το performance package που ειναι σε αλλο πλανητη σε σχεση με το 500αρακι. Δεν μιλαω για διλιτρα με 28 χιλιαρικα που λογω φορου πολυτελειας δεν τα ακουμπας αλλα για σπορ μικρα αυτοκινητα με "λογικο" κοστος χρησης... Υπερτιμημενο.
26000 ευρω για την μ.....α μάλλον θα τρελαθουμε. Τωρα οσο για το corsa opc φυσικα πολυ καλητερο απο το 500 οσο για τις στροφες μάλλον καποιοι θα πρεπει να μαθουν να οδηγουν. Εκεί στην FIAT εχουν ξεφύγει. ..
Kωνσταντινε φανταζομαι οτι εχεις οδηγησει και το παλιο (εκεινο που στην εκδοση Nurburgring ετρωγε τα παντα στην κατηγορια του ...και το καινουργιο (καθ'ολα βελτιωμενο) για να εχεις αποψη. Δεν εχουμε λοιπον παρα να περιμενουμε ενα συγκριτικο τεστ για να δικαιωθεις...