ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας & Οδική συμπεριφορά

 Σχολιάστε 
6.399 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2024)
Η εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα, σε συνδυασμό με την καλή ηχομόνωση, επιτρέπουν λιγοστούς αεροδυναμικούς θορύβους στην καμπίνα του Ford Kuga (καλή τιμή τα 68,7 dB στα 120 χλμ./ώρα).
3 Φωτογραφίες »

Η εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα, σε συνδυασμό με την καλή ηχομόνωση, επιτρέπουν λιγοστούς αεροδυναμικούς θορύβους στην καμπίνα του Ford Kuga (καλή τιμή τα 68,7 dB στα 120 χλμ./ώρα).

Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Καλό κιβώτιο που αλλάζεις γρήγορα ταχύτητες για καλές προσπεράσεις (60-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ.)


Η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου λειτουργεί αγχολυτικά σε κάθε περίσταση και επιτρέπει καλύτερες προσπεράσεις στο 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα.
3 Φωτογραφίες »

Η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου λειτουργεί αγχολυτικά σε κάθε περίσταση και επιτρέπει καλύτερες προσπεράσεις στο 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα.

Περνάμε στο κινητήριο σύνολο, το οποίο έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ο γνωστός 1.500άρης EcoBoost αποδίδει 186 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η συνεργασία αυτή αποδεικνύεται κάτι παραπάνω από αγαστή, καθώς οι αλλαγές σχέσεων έρχονται άμεσα και ομαλά, με την αρωγή του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου χειριστηρίου e-shifter (60-100 σε 5,5 δλ. και 80-120 σε 6,6 δλ.).
 
Από την άλλη πλευρά, η απουσία κάποιας υβριδικής τεχνολογίας δεν λειτουργεί υπέρ στον τομέας της κατανάλωσης και των ρύπων (154 γρ. CO2/χλμ. και τέλη κυκλοφορίας 107,8 ευρώ). Σε μέσες οδηγικές περιστάσεις, σε πόλη και αυτοκινητόδρομο, το βενζινοκίνητο Ford Kuga των 186 ίππων έχει μέση πραγματική κατανάλωση 9 λτ./100 χλμ., νούμερο που μπορεί να μειωθεί επιλέγοντας το πρόγραμμα ECO (Normal, Sport, Slippery τα άλλα τρία) και με πιο συνετή οδήγηση, προς θυσία των επιδόσεων.
 
Συγκριτικά, πάντως, με το χειροκίνητο μοντέλο, οι μετρήσεις βγάζουν ενδιαφέρον δίλημμα. Το 150άρι Kuga έχει παραπλήσια κατανάλωση (8,5 λτ./100 χλμ.) αλλά πιο χαμηλές ρεπρίζ (60-100 σε 7 δλ. και 80-120 σε 9,8 δλ.).

Ευχάριστη οδική συμπεριφορά για οικογενειακό SUV, που έχει... off-road ανησυχίες

Στο δρόμο, το Ford Kuga διατηρεί την ευχάριστη οδηγική προσέγγιση που μας έχει συνηθίσει η μάρκα με οβάλ σχήμα. Το μικρότερο βάρος σε σχέση με τις υβριδικές εκδόσεις σού επιτρέπει να κινηθείς πιο κοντά στο όριο, με την πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα να διαχειρίζεται αποτελεσματικά και με ασφάλεια τις όποιες μετατοπίσεις του αμαξώματος. Το τιμόνι με την παχιά στεφάνη εξακολουθεί να στέλνει με ακρίβεια την πληροφόρηση και τις εντολές του οδηγού, με το συνολικό πακέτο να έχει ένα ευχάριστο προσανατολισμό, πάντοτε υπό το πρίσμα της κατηγορίας.
 
Από εκεί και πέρα, το Ford Kuga μπορεί να αποκτήσει και εκτός δρόμου «ανησυχίες», αξιοποιώντας τις προδιαγραφές του. Η άνεση που έχει σε μία αστική διαδρομή μεταφέρεται και σε μία off-road βόλτα, με την σεβαστή απόσταση από το έδαφος (17,6 εκ.) και τις καλές γωνίες προσέγγισης (19,6 μοίρες) και φυγής (23,8 μοίρες) να διευρύνουν το πεδίο δράσης του.

Σελίδα 1Δοκιμή: Αυτόματο Ford Kuga βενζίνης, με 186 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Μεγάλη οθόνη αφής 13,2'' & πρακτικά πίσω συρόμενα καθίσματα
Σελίδα 3Κινητήρας & Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τιμή, τεχνικά χαρακτηριστικά & αναλυτικός εξοπλισμός
FORD
WINTER SEAT