ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Honda CR-V, το ισχυρότερο diesel SUV στα 1.600 κ.εκ.

Με νέα οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας υποδέχεται τους επιβάτες του το εσωτερικό του ανανεωμένου CR-V, που παραμένει ποιοτικό και πρακτικό.

Με 160 ίππους ο κινητήρας του CR-V είναι ο ισχυρότερος 1.600άρης diesel. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι πολύ γρήγορες.

Στην άσφαλτο το CR-V ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα κύλισης, την πολύ καλή άνεση και την έξτρα ασφάλεια που παρέχει η τετρακίνηση.

Ουσιαστικά, τη διαφορά στο εσωτερικό κάνει η παρουσία της οθόνης αφής 7 ιντσών του νέου συστήματος infotainment Honda Connect στο κέντρο της κονσόλας.

Παρά την ύπαρξη της τετρακίνησης, το δάπεδο στο πίσω τμήμα είναι επίπεδο και μαζί με το πολύ καλό πλάτος και ύψος, βοηθά την άνετη διαμονή 3 ενηλίκων.

Test: Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4WD 160 PS

103.164 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/8/2015

Το ανανεωμένο Honda CR-V φορά τον ισχυρότερο 1.600άρη diesel της αγοράς και, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, προσφέρει δύναμη και πολύ καλές επιδόσεις, μαζί με πρακτικότητα και άνεση για 5 επιβάτες.

 
Στα γρήγορα
- Είναι 1.600 κ.εκ. με 160 ίππους
- Καίει 4,9 λτ./100 χλμ.
- Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ.
- Κοστίζει 32.270 ευρώ


(+) Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, χώροι-πρακτικότητα, άνεση, ποιότητα κύλισης, ασφάλεια
(-) Τραχύτητα κινητήρα ψηλά, χειρισμός trip computer



To CR-V βρίσκεται στην 4η γενιά του και πλέον, έρχεται στην ανανεωμένη του εκδοχή με κύρια αλλαγή έναν νέο 1.600άρη diesel με υψηλή απόδοση 160 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση (παραμένουν οι δικίνητες εκδόσεις με τον 1,6 diesel 120 PS του Civic). Το κόστος της νέας αυτής επιλογής του CR-V είναι 32.270 ευρώ με απόσυρση, με την τιμή αυτή να βρίσκεται μέσα στα δεδομένα της κατηγορίας (π.χ. το 4κίνητο Nissan X-Trail 1,6 diesel-130 PS κοστίζει 31.360 ευρώ). Στο κομμάτι του εξοπλισμού το CR-V είναι πλήρες, περιλαμβάνοντας για πρώτη φορά και σύστημα Honda Connect με οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, αλλά και στοιχεία πολυτελείας όπως πίσω κάμερα στάθμευσης, θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα πλύσης προβολέων κ.λπ.

Μικροαλλαγές στην εμφάνιση
Σχεδιαστικά, το ανανεωμένο Honda CR-V φρεσκάρει την εμφάνισή του, κερδίζοντας κυρίως στην παρουσία του εμπρόσθιου τμήματός του. Εκεί, συναντούμε νέα φωτιστικά με LED φώτα ημέρας, τα οποία πλέον μακραίνουν τις διαστάσεις τους και εισέρχονται μέσα στην τονισμένη μάσκα. Επανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας με πιο δυναμικές εισαγωγές και νέους μακρόστενους προβολείς ομίχλης. Από εκεί και πίσω, στα πλάγια ξεχωρίζουν οι νέας σχεδίασης ζάντες, ενώ στο πίσω μέρος, ένα μικρό φρεσκάρισμα στον προφυλακτήρα και το φόντο των φωτιστικών, αποκαλύπτουν ότι έχουμε να κάνουμε με το ανανεωμένο μοντέλο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4WD Εlegance
Κινητήρας 1,6 i-DTEC
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.597
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Diesel με διπλό turbo και άμεσο ψεκασμό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 160/.4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/2.000
Start/Stop Nαί
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 6,8/8,9
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 9,0/12,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 202
Βάρος (κιλά) 1.630
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 4,9
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 129
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 4,9
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 129
Εξοπλισμός - τιμή
VSA Ναι
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π Ναι/Ναι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Ναι
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού Ναι
Αυτόματος κλιματισμός Ναι
Ηχοσύστημα Ναι
Cruise control Ναι
Ζάντες αλουμινίου Ναι
Προβολείς ομίχλης Ναι
Φώτα ημέρας Ναι
Τιμή από (ευρώ) 33.700
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 32.270
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα Μακφέρσον
Πίσω ανάρτηση Διπλά ψαλίδια
Εμπρός φρένα Αερ.Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 40,5
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,9
Κύκλος στροφής (μ.) 11,7
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 165
Διάσταση ελαστικών 225/65 R17
Tags: HONDA, HONDA CR-V, suv
 
  • Νικος Ζ.

    Οι τιμες ειναι παραπληροφορηση. ΗΤΑΝ 32.370 καποτε. Τωρα ειναι ανεβασμενη και το αυτοματο πεταξε στα υψη. Ασε το executive που ποιος ξερει ποσοι τους παρακαλεσαν για να το φερουν και μαλιστα μονο χειροκινητο. Απο την αλλη η 4κινηση ειναι αυτοματη. Που σημαινει οτι ΑΝ και ΟΤΑΝ ανιχνευσει απωλεια προσφυσης, τοτε εμπλεκονται οι πισω τροχοι. Δεν ειναι για off-road αλλα ενα υπερμεγεθες πολυτελες οικογειακο για απλη βολτα και μεγαλους χωρους. Υπαρχουν πολυ καλυτερα απο αυτο σε 4κινηση (σ.σ. vitara) που κανει το suv-crossover πραγματικο off-road αυτοκινητο. Οσο για τους χωρους, δεν θα κανεις και μετακομιση. (4,6μ ειναι το crv, πού να το παρκαρεις?)

      5