ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Για αναζητήσεις εκτός δρόμου, τα 165 χλστ. της απόστασης από το έδαφος και η τετρακίνηση βοηθούν την κίνηση στο πατημένο χώμα.

Στην άσφαλτο το CR-V ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα κύλισης, την πολύ καλή άνεση και την έξτρα ασφάλεια που παρέχει η τετρακίνηση.

Στο δρόμο: Ανετο, ποιοτικό και ασφαλές

103.168 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/8/2015

Με νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι, αλλά και με αρκετά μέτρα βελτίωσης της εσωτερικής ηχομόνωσης, το τετρακίνητο Honda CR-V στην άσφαλτο ξεχωρίζει για τη βελτιώμενη και υψηλή ποιότητα κύλισης, την πολύ καλή άνεση και παράλληλα, την άκρως ασφαλή οδική του συμπεριφορά. Το σύστημα τετρακίνησής του με πολύδισκο συμπλέκτη νέας γενιάς στέλνει ροπή και στον πίσω άξονα, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, έχοντας τη δυνατότητα να φθάσει έως και το 50:50 εμπρός-πίσω. 


Στην πράξη, η εμπλοκή του είναι άμεση και γρήγορη, φροντίζοντας ώστε να «μαζεύει» τις όποιες υποστροφικές τάσεις του αυτοκινήτου στις στροφές και να αυξάνει τα δεδομένα της ασφάλειας. Για αναζητήσεις εκτός δρόμου, τα 165 χλστ. της απόστασης από το έδαφος και η τετρακίνηση βοηθούν την κίνηση στο πατημένο χώμα, όμως η απουσία κάποιων στοιχείων όπως π.χ. το κλείδωμα, δεν βοηθούν όσους αναζητήσουν κάτι πιο απαιτητικό. Τα φρένα τέλος, παρότι έχουν πολύ καλή αίσθηση, δεν ικανοποιούν απόλυτα σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 40,5 μέτρα).

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4WD Εlegance
Κινητήρας 1,6 i-DTEC
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.597
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Diesel με διπλό turbo και άμεσο ψεκασμό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 160/.4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/2.000
Start/Stop Nαί
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 6,8/8,9
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 9,0/12,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 202
Βάρος (κιλά) 1.630
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 4,9
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 129
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 4,9
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 129
Εξοπλισμός - τιμή
VSA Ναι
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π Ναι/Ναι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέπτες Ναι
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού Ναι
Αυτόματος κλιματισμός Ναι
Ηχοσύστημα Ναι
Cruise control Ναι
Ζάντες αλουμινίου Ναι
Προβολείς ομίχλης Ναι
Φώτα ημέρας Ναι
Τιμή από (ευρώ) 33.700
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 32.270
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα Μακφέρσον
Πίσω ανάρτηση Διπλά ψαλίδια
Εμπρός φρένα Αερ.Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 40,5
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,9
Κύκλος στροφής (μ.) 11,7
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 165
Διάσταση ελαστικών 225/65 R17
Tags: HONDA, HONDA CR-V
 
  • Νικος Ζ.

    Οι τιμες ειναι παραπληροφορηση. ΗΤΑΝ 32.370 καποτε. Τωρα ειναι ανεβασμενη και το αυτοματο πεταξε στα υψη. Ασε το executive που ποιος ξερει ποσοι τους παρακαλεσαν για να το φερουν και μαλιστα μονο χειροκινητο. Απο την αλλη η 4κινηση ειναι αυτοματη. Που σημαινει οτι ΑΝ και ΟΤΑΝ ανιχνευσει απωλεια προσφυσης, τοτε εμπλεκονται οι πισω τροχοι. Δεν ειναι για off-road αλλα ενα υπερμεγεθες πολυτελες οικογειακο για απλη βολτα και μεγαλους χωρους. Υπαρχουν πολυ καλυτερα απο αυτο σε 4κινηση (σ.σ. vitara) που κανει το suv-crossover πραγματικο off-road αυτοκινητο. Οσο για τους χωρους, δεν θα κανεις και μετακομιση. (4,6μ ειναι το crv, πού να το παρκαρεις?)

      5