Ποιο είναι το πιο βολικό;
117.005 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2019)
4 Φωτογραφίες »
Στις πιο ακριβές εκδόσεις των μοντέλων θα συναντήσουμε στοιχεία, όπως πτυσσόμενα τραπεζάκια στα πλατοκαθίσματα (π.χ. στο Skoda Karoq).
Η άνετη παραμονή μέσα στο αυτοκίνητο, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, όπως η εργονομία και οι έξτρα παροχές που έχουν στο πίσω κάθισμα οι επιβάτες.
Μεγαλύτερη ένταση
Πολύ σημαντικό είναι ποιότητα των καθισμάτων, για παράδειγμα αν είναι μαλακά ή σκληρά (κατά κανόνα τα δερμάτινα καθίσματα είναι σκληρότερα των υφασμάτινων), αν στηρίζουν καλά την οσφυϊκή χώρα, καθώς και αν έχουν ρυθμιζόμενη κλήση στην πλάτη (σ.σ. 3008 και Qashqai ήταν τα πιο αναπαυτικά). Εξάλλου τα υλικά κατασκευής των καθισμάτων απορροφούν μέρος των ταλαντώσεων που περνάνε από την ανάρτηση στο αμάξωμα.
Εργονομικό ζήτημα και θέμα έκδοσης
Πέρα από τα καθίσματα, βέβαια άνεση προσφέρουν στους επιβάτες και μερικές έξτρα «παροχές» που μπορεί να συναντήσουμε, όπως θήκες για νερό στις πίσω πόρτες, τραπεζάκια ή θήκες στα πλατοκαθίσματα των μπροστά επιβατών, η ύπαρξη πίσω υποβραχιονίου στη μεσαία θέση και φυσικά η ύπαρξη ηλεκτρικών παραθύρων και χειρολαβών (σ.σ. χειρολαβές δεν έχουν τα C-HR και XC40). Τελευταίο αφήσαμε το ύψος του κεντρικού τούνελ, το οποίο ωστόσο παίζει πιο πολύ ρόλο αν υπάρχει και πέμπτος επιβάτης, καθώς και την ύπαρξη αεραγωγού, για την γρηγορότερη και καλύτερη ρύθμιση της θερμοκρασίας. (Το C-HR π.χ. είναι το μόνο με χαμηλό τούνελ, πράγμα που διευκολύνει).
4 Φωτογραφίες »
Η ύπαρξη αεραγωγού για το πίσω μέρος της καμπίνα εξυπηρετεί την γρηγορότερη και καλύτερη ρύθμιση της θερμοκρασίας (εδώ το VW Tiguan).
Μεγαλύτερη ένταση
Πολύ σημαντικό είναι ποιότητα των καθισμάτων, για παράδειγμα αν είναι μαλακά ή σκληρά (κατά κανόνα τα δερμάτινα καθίσματα είναι σκληρότερα των υφασμάτινων), αν στηρίζουν καλά την οσφυϊκή χώρα, καθώς και αν έχουν ρυθμιζόμενη κλήση στην πλάτη (σ.σ. 3008 και Qashqai ήταν τα πιο αναπαυτικά). Εξάλλου τα υλικά κατασκευής των καθισμάτων απορροφούν μέρος των ταλαντώσεων που περνάνε από την ανάρτηση στο αμάξωμα.
Εργονομικό ζήτημα και θέμα έκδοσης
Πέρα από τα καθίσματα, βέβαια άνεση προσφέρουν στους επιβάτες και μερικές έξτρα «παροχές» που μπορεί να συναντήσουμε, όπως θήκες για νερό στις πίσω πόρτες, τραπεζάκια ή θήκες στα πλατοκαθίσματα των μπροστά επιβατών, η ύπαρξη πίσω υποβραχιονίου στη μεσαία θέση και φυσικά η ύπαρξη ηλεκτρικών παραθύρων και χειρολαβών (σ.σ. χειρολαβές δεν έχουν τα C-HR και XC40). Τελευταίο αφήσαμε το ύψος του κεντρικού τούνελ, το οποίο ωστόσο παίζει πιο πολύ ρόλο αν υπάρχει και πέμπτος επιβάτης, καθώς και την ύπαρξη αεραγωγού, για την γρηγορότερη και καλύτερη ρύθμιση της θερμοκρασίας. (Το C-HR π.χ. είναι το μόνο με χαμηλό τούνελ, πράγμα που διευκολύνει).
Σελίδα 1 | Τα πιο άβολα οικογενειακά SUV |
Σελίδα 2 | Με πόσα χλμ./ώρα περνούν το σαμαράκι χωρίς να χυθεί ο καφές; |
Σελίδα 3 | Aνεση χώρων: Που κάθεσαι σταυροπόδι; |
Σελίδα 4 | Θόρυβος: Ποιο είναι πιο φασαριόζικο; |
Σελίδα 5 | Ποιο είναι το πιο βολικό; |
Που ειναι ο τελευταιος πινακας με την καταταξη για βολικο;
Το C5 Aircross δεν υπάρχει στο τέστ Να υποθέσω είναι το ίδιο καλό ή και καλύτερο από το Peugeot 3008 ?