Μετά από ένα διάστημα αρκετών ετών η Mazda αποκτά ξανά επίσημη παρουσία και εκπροσώπηση στην Ελληνική αγορά. Ο στόχος είναι προφανώς να ξαναμπεί στο εμπορικό παιχνίδι, εδώ στη δική μας γειτονιά και να διεκδικήσει ένα μερίδιο από τις πωλήσεις.
Το παράδοξο με τη Mazda και ταυτόχρονα αυτό που σίγουρα βοηθάει τη νέα προσπάθεια στη χώρα μας είναι ότι, το εργοστάσιο έξω συνέχισε να προχωράει και να προοδεύει. Υπάρχει δηλαδή το βασικό θεμέλιο που απαιτείται για να χτίσει τη νέα της πορεία: υπάρχει το προϊόν.
Η Mazda είναι εταιρεία με κατασταλαγμένη σχεδιαστική ταυτότητα, εδώ και χρόνια μάλιστα, αλλά έχει και πλήρες χαρτοφυλάκιο: διαθέτει το μικρομεσαίο της το Mazda 3, το οποίο άλλαξε φέτος, έχει φυσικά το τοτέμ της το MX-5 και έχει και SUV σε όλα τα βασικά επίπεδα μεγέθους. Βασικότατο φυσικά στον τομέα των crossover θα είναι το CX-5. Αυτά είναι, με βάση και την πρώτη επίσημη ανακοίνωση τα τρία μοντέλα τα οποία θα έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο, έστω σε πρώτη φάση. Διότι η γκάμα στο εξωτερικό έχει και συνέχεια, είτε με το μικρό το Mazda 2 είτε φυσικά με το B-SUV το CX-3.
Το τεχνολογικό επίπεδο, επίσης δείχνει ότι, η μαμά-Mazda στο εξωτερικό, όχι απλώς δεν έχει χάσει το βηματισμό της σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά είναι απολύτως στο ρυθμό της εποχής της. Τα έξυπνα βοηθήματα π.χ. από τη νέα γενιά του Mazda 3, (την οποία είδαμε στη Γενεύη πρόσφατα), για την παρακολούθηση της προσοχής του οδηγού, το αυτόματο φρενάρισμα με έλεγχο της κάθετης κυκλοφορίας, η κάμερα 360 μοιρών, το Cruising and Traffic Support το οποίο έχει δυνατότητες να ελέγχει την απόσταση, την ταχύτητα αλλά και τη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα του κλπ, έρχονται να δείξουν ότι η ελληνική αντιπροσωπεία θα έχει στα χέρια της επίκαιρα και προηγμένα οχήματα.
Το στοίχημα είναι η υποδοχή την οποία θα επιφυλάξει το κοινό της χώρας μας στη Mazda. Η ιαπωνική φίρμα είχε μακρά ιστορία στη χώρα μας, ήδη από το 1980. Το κοινό, της ήταν ιδιαίτερα πιστό. Ίσως το θυμάστε: οικογένειες που αγόραζαν Mazda δύσκολα άλλαζαν προτίμηση και έφευγαν. Το καλό όνομα στον τομέα της αξιοπιστίας ήταν επίσης ένα βασικό ατού στις συζητήσεις ανάμεσα στους αγοραστές. Αυτό που μένει να δούμε είναι πόσο από το αρχικό, και αξιόλογο όπως είπαμε, έρεισμα συνεχίζει να υπάρχει και μπορεί να μετουσιωθεί σε εμπορικό ενδιαφέρον και πωλήσεις.
Φυσικά, η παρουσία του ομίλου Συγγελίδη στο νέο αυτό εγχείρημα προσθέτει σιγουριά καθώς πρόκειται για έναν από τους πιο έμπειρους φορείς του κλάδου στη χώρα μας.
Εσείς τι πιστεύετε; Πώς μπορεί να εξελιχτεί η επανεμφάνιση της Mazda στην Ελλάδα με επίσημο εισαγωγέα; Ποιες είναι οι προκλήσεις και ποιες οι δυνατότητες που έχει το δημοφιλές σήμα από την Ιαπωνία;
ΕΙΧΑ ΔΥΟ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΕΝΑ XEDOS ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΆΤΗΣΑ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ MAZDA6 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΆΤΗΣΑ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ.
TO XEDOS ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ 6 ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΞΑΝΑ MAZDA ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.
H mazda θεωρώ οτι έχει πολύ όμορφα αυτοκίνητα αλλα δυστηχώς δεν έχει μοτερ για την Ελλάδα.Για αυτό και δεν θα πάει καλά.Ακόμα και η toyota μπηκε στο χώρο με τα μικρα τουρμπομοτερ.
σαν μαρκα ειναι καλη σε καποια μοντελα πιο παλια που ειχαν αξιοπιστια και ναι θα αγοραζα.αλλα σαν αντιπροσωπευση στην ελλαδα μετα απο την πτωχευση που εγινε απο την προηγουμενη αντιπροσωπευση που ειχε χιλιαδες πωλησεις και κρεμασε τοσους ιδιοκτητες δεν θα εμπιστευομουν ποτε ξανα ελληνικη αντιπρωσοπεια παρα μονο πωλησεις απευθειας απο ιντερνετ και με ισχυρο κινητρο π.χ. αποσυρση και με μεγαλο ποσο
Έχω mazda και είμαι ευχαριστημένος... Ναι θα ξανά αγόραζα...
Με κλειστά τα μάτια
ΕΙΧΑ ΔΥΟ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΕΝΑ XEDOS ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΆΤΗΣΑ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ MAZDA6 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΆΤΗΣΑ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ. TO XEDOS ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ 6 ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΞΑΝΑ MAZDA ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.
Το πραγματικό ερώτημα είναι γιατί κάποιος να ΜΗΝ αγοράσει Mazda...
Εννοείται ότι θα αγοράζαμε Mazda, έχουν αξιοπιστία, ποιότητα και φυσικά κορυφαία οδηγική συμπεριφορά. Μόνο να δούμε τιμές εκκίνησης και εξοπλισμό.
H mazda θεωρώ οτι έχει πολύ όμορφα αυτοκίνητα αλλα δυστηχώς δεν έχει μοτερ για την Ελλάδα.Για αυτό και δεν θα πάει καλά.Ακόμα και η toyota μπηκε στο χώρο με τα μικρα τουρμπομοτερ.
Θα αγόραζα, αλλά θέλω να μάθω πρώτα τιμές για ΜΧ 5 1,5 και 2,0.
σαν μαρκα ειναι καλη σε καποια μοντελα πιο παλια που ειχαν αξιοπιστια και ναι θα αγοραζα.αλλα σαν αντιπροσωπευση στην ελλαδα μετα απο την πτωχευση που εγινε απο την προηγουμενη αντιπροσωπευση που ειχε χιλιαδες πωλησεις και κρεμασε τοσους ιδιοκτητες δεν θα εμπιστευομουν ποτε ξανα ελληνικη αντιπρωσοπεια παρα μονο πωλησεις απευθειας απο ιντερνετ και με ισχυρο κινητρο π.χ. αποσυρση και με μεγαλο ποσο
Καθώς βρίσκομαι σε αναζήτησή μεγάλου sedan και λόγω απέχθειας προς τα SUV, θα αγόραζα το mazda6. Το πρόβλημα είναι οι κινητήρες του...
...όσοι κρίνουν, κ.τ.λ. ότι ... αγοράζουν mazda, οποιοδήποτε μοντέλο ... το αγοράζουν... περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... προσωπικά θα αγόραζα mazda...