Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
 Θα ήθελες ρεζέρβα στο ηλεκτρικό σου;

Θα ήθελες ρεζέρβα στο ηλεκτρικό σου;

2.366 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2022)

Τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά δεν έχουν ρεζέρβα, αλλά κιτ επισκευής. Σου λείπει η σιγουριά της ρεζέρβας , έστω και αν αυτή είναι ανάγκης;

Ηλεκτρικά & υβριδικά δεν έχουν ρεζέρβα!

Στα συμβατικά αυτοκίνητο είναι η τάση, στα ηλεκτρικά και στα υβριδικά ο κανόνας: Τη θέση της ρεζέρβας (έστω και ανάγκης) και των παρελκόμενων (γρύλος, κλειδί για τα μπουλόνια, γάντια κτλ.), έχει πάρει πλέον το «κιτ επισκευής».  Ο τρόπος που λειτουργεί ένα κιτ επισκευής είναι η εισαγωγή ειδικού σφραγιστικού υγρού μέσα στο ελαστικό μέσω μιας ηλεκτρικής τρόμπας, η οποία λειτουργεί με πίεση και ενέργεια που προέρχεται από παροχή του αυτοκινήτου. Φυσικά η επισκευή σε αυτή την περίπτωση γίνεται μόνο όταν η διάμετρος της τρύπας είναι μικρή και μπορεί το υγρό να την καλύψει άμεσα.

Ο λόγος κατάργησης της ρεζέρβας στα ηλεκτρικά και στα υβριδικά είναι ο προφανής: Ο χώρος. Οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά και στα υβριδικά κλέβουν ήδη πολύτιμα λίτρα, σκέψου ακόμα 60 λίτρα μείον για την ρεζέρβα. Επιπλέον οι κατασκευαστές ευαγγελίζονται πως έτσι γλυτώνουν βάρος (το κιτ ζυγίζει 2 κιλά, ενώ το σετ ρεζέρβας περίπου 20 κιλά), που κάνει κακό στην αυτονομία. Γλυτώνουν και περίπου 100 ευρώ ανά αυτοκίνητο, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.

Το «κιτ επισκευής» επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να επισκευάσει μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά την τρύπα από ένα καρφί, χωρίς να χρειαστεί καν ανύψωση με γρύλο, αλλά σε ένα σκίσιμο δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Ενώ με τη ρεζέρβα, κανονική ή ανάγκης, κάνεις δουλίτσα. Έστω και μετά από λίγο κόπο για την τοποθέτηση, θα μπορέσεις να κινηθείς προς σε ένα σημείο εξυπηρέτησης. Και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για τη χρησιμότητά της σε χρήση επί χώματος. Ούτε τα ηλεκτρικά SUV έχουν όμως ρεζέρβα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα αποτελέσματα διάφορων ερευνών γύρω από τα σκασμένα ελαστικά δείχνουν ότι μόλις το 14% των οδηγών θα μείνουν από λάστιχο μέσα σε μια οκταετία και σε λιγότερο από το 5% θα τους τύχει δύο φορές. Βέβαια δεν αναφέρουν τι θα γίνει αν σκιστεί το ελαστικό σου στις 2 το βράδυ σε έρημο δρόμο.

Όπως και να έχει, η στατιστική λέει πως δεν αξίζει να θυσιάσεις λίτρα από το χώρο αποσκευών του ηλεκτρικού σου για να έχεις ρεζέρβα την οποία θα χρειαστείς σπάνια. Ενώ τα λίτρα του πορτ μπαγκάζ είναι πολύτιμα σαν χρυσάφι στην καθημερινότητα.

Εσύ τι λες; Θα ήθελες ρεζέρβα στο ηλεκτρικό σου ή σε καλύπτει το κιτ επισκευής και δε σε νοιάζει μιας σπάνια θα πάθεις λάστιχο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
Citroen