Θετικό ήταν το πρόσημο του ομίλου PSA σε ότι αφορά τις παγκόσμιες πωλήσεις για το 2018.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 6,8% φτάνοντας τις 3,88 εκατομμύρια μονάδες. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως παρόλο την υποχώρηση που υπήρχε στην Κίνα και σε άλλες περιφερειακές αγορές, αντισταθμίστηκε από την ολοκλήρωση των πωλήσεων της Opel και από ισχυρές επιδόσεις στην Ευρώπη.
Επιπλέον σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η PSA υπέστη μικρή αναστάτωση από το νέο κύκλο δοκιμών WLTP της ΕΕ που τέθηκε σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου.
Οι πωλήσεις των τεσσάρων μαρκών του ομίλου, της Peugeot, της Citroen, της Opel / Vauxhall και της DS αυξήθηκαν συνολικά κατά 31% στην Ευρώπη και το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 3,8 ποσοστιαίες μονάδες στο 17,1%. Ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε απότομα εκτός Ευρώπης, ενώ η Κίνα είδε μείωση κατά 32% φτάνοντας τις 262.583 μονάδες. Η Μέση Ανατολή και η Αφρική μειώθηκαν κατά 53% σε 291.998 μονάδες, ενώ μείωση υπήρξε και στη Λατινική Αμερική.
Σε ότι αφορά το μοντέλο του ομίλου με τις καλύτερες πωλήσεις ήταν το Peugeot 208, με περίπου 295.000 μονάδες, ενώ ακολούθησε το Peugeot 3008 (265.000 μονάδες). Η Citroen οδηγήθηκε από το C3 hatchback, με τις πωλήσεις κοντά στις 252.000, αλλά το νέο C3 Aircross είχε ένα ισχυρό πρώτο έτος με 123.000 πωλήσεις που το μετέτρεψαν στο No 3 μοντέλο μετά από το μικρό LCV Berlingo.
Τέλος σε ότι αφορά τις πωλήσεις της DS παρέμειναν ίδιες, με το DS 7 Crossback να πουλά περίπου 28.000 μονάδες στο πρώτο του έτος στην αγορά.