ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Χωρίς diesel, ίδια μοτέρ με T-Cross

27.480 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2022)
Δεν υπάρχει (προς το παρόν) diesel έκδοση, παρά μόνο τρεις επιλογές βενζίνης 95, 110 και 150 ίππων, με τις δύο κορυφαίες να συνδυάζονται 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
3 Φωτογραφίες »

Δεν υπάρχει (προς το παρόν) diesel έκδοση, παρά μόνο τρεις επιλογές βενζίνης 95, 110 και 150 ίππων, με τις δύο κορυφαίες να συνδυάζονται 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Αναμενόμενα, δεν έχουμε μεγάλες διαφορές στα μηχανικά σύνολα του Volkswagen Taigo. Όπως ακριβώς με το T-Cross, δεν υπάρχει (προς το παρόν αλλά και το μέλλον) diesel έκδοση, παρά μόνο τρεις επιλογές βενζίνης με ανάλογα κιβώτια ταχυτήτων. Στη βάση βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1.000άρης TSI κινητήρας σε δύο εκδόσεις ισχύος, 95 και 110 ίππων με ροπή 175 Nm και 200 Nm, αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή της γκάμας συναντούμε τον τετρακύλινδρο 1,5 TSI Evo με δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων που αποδίδει 150 άλογα και 250 Nm ροπής. Όσον αφορά στη μετάδοση, αυτή γίνεται αποκλειστικά στους 2 τροχούς του εμπρόσθιου άξονα από ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο για την έκδοση των 95 ίππων ή ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων για τις άλλες δύο. Προαιρετικά προσφέρεται και το 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στις εκδόσεις των 110 και 150 ίππων.


Το T-Roc κυκλοφορεί και με δύο εκδόσεις βενζίνης των 190 και 300 ίππων (η σπορ έκδοση R) αμφότερες συνδυαζόμενες με τετρακίνηση 4MOTION, ενώ υπάρχει και ο 2λιτρος TDI των 150 ίππων.
3 Φωτογραφίες »

Το T-Roc κυκλοφορεί και με δύο εκδόσεις βενζίνης των 190 και 300 ίππων (η σπορ έκδοση R) αμφότερες συνδυαζόμενες με τετρακίνηση 4MOTION, ενώ υπάρχει και ο 2λιτρος TDI των 150 ίππων.

 
Αντιθέτως, το Volkswagen T-Roc κυκλοφορεί και με δύο εκδόσεις βενζίνης των 190 και 300 ίππων (η σπορ έκδοση R) αμφότερες συνδυαζόμενες με τετρακίνηση 4MOTION, ενώ υπάρχει και ο 2λιτρος TDI των 150 ίππων για το τετρακίνητο T-Roc.

Σελίδα 1Τι διαφορές έχουν τα 3 SUV πόλης της Volkswagen;
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο κομψό το Taigo, περισσότερο συντηρητικά τα T-Roc και Τ-Cross
Σελίδα 3Εσωτερικό - Εξοπλισμός: Με ψηφιακό πίνακα οργάνων και διακόσμηση αλά Polo
Σελίδα 4Χώροι: Πορτ-μπαγκάζ στους μέσους όρους
Σελίδα 5Κινητήρες: Χωρίς diesel, ίδια μοτέρ με T-Cross
Σελίδα 6Η γνώμη μας
FORD
NEO VITO