Αυτή τη φορά είναι οριστικό. Τουλάχιστον έτσι λέει η Honda, η οποία διατυμπάνισε στην έκθεση της Φρανκφούρτης πως το NSX θα μπει στην γραμμή παραγωγής την άνοιξη του 2016.
Η παραγωγή του θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο του Raymond στο Οχάιο.
Σύμφωνα με τη Honda η καθυστέρηση στην παραγωγή του οφείλεται στο ότι άλλαξε το υβριδικό σύστημά του. Πλέον αυτό αποτελείται από βενζινοκινητήρα V6, 3,5 λτ. με ηλεκτροκινητήρες εμπρός και από έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω.
Αναφορικά με το «στήσιμο» του ιαπωνικού σπορ, το νέο NSX πατά σε τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω, φέροντας ελαστικά διάστασης 245/35Z R19 και 295/30Z R20 (εμπρός, πίσω). Τα φρένα διαθέτουν 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω, ενώ οι δίσκοι είναι κεραμικοί. Επίσης, το αμάξωμά του NSX είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο και ατσάλι, ενώ έχει μήκος 4.470 χλστ., πλάτος 1.940 χλστ. και ύψος 1.215 χλστ., με το μεταξόνιο του να φτάνει τα 2.630 χλστ.Δείτε επίσης: Τα πάντα για το NSXΣτο επίπεδο του σχεδιασμού βλέπουμε ένα άκρως «επιθετικό» design με το τελικό αποτέλεσμα να είναι πραγματικά εκπληκτικό. Όλη του η σχεδίαση έγινε με γνώμονα το κράτημα του NSX στις υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, η Honda «ισχυρίζεται» πως το όχημά της διαθέτει το χαμηλότερο κέντρο βάρους της κατηγορίας. Ακόμα, ενδιαφέρον έχει πως η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση είναι φτιαγμένη από αλουμίνιο.
Έχετε κάνει κάποιο λάθος στην περιγραφή. Πλέον ο κινητήρας είναι ένας 3,5L V6 με δύο turbo και 9άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αυτός υποβοηθείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ πίσω και δύο (ένα σε κάθε τροχό) μπροστά.
Απάντηση: Αγαπητέ Νίκο, σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου. Όπως βλέπεις δεν έχουμε γράψει κάτι διαφορετικό από αυτό το οποίο αναφέρεις και έχεις εμπλουτίσει με περαιτέρω πληροφορίες. Στους συνδέσμους που μπορείς να βρεις μέσα στο κείμενο υπάρχουν αναλυτικά οι πληροφορίες για το νέο NSX. Στη συγκεκριμένη είδηση δεν επεκταθήκαμε τεχνικά, καθώς αφορά την ημερομηνία παραγωγής του.
Το απολυτο εργαλειο.Δυστυχως θα μεινει ονειρο απατηλο εδω στο ελλαδισταν.
Έχετε κάνει κάποιο λάθος στην περιγραφή. Πλέον ο κινητήρας είναι ένας 3,5L V6 με δύο turbo και 9άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αυτός υποβοηθείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ πίσω και δύο (ένα σε κάθε τροχό) μπροστά.
Απάντηση: Αγαπητέ Νίκο, σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου. Όπως βλέπεις δεν έχουμε γράψει κάτι διαφορετικό από αυτό το οποίο αναφέρεις και έχεις εμπλουτίσει με περαιτέρω πληροφορίες. Στους συνδέσμους που μπορείς να βρεις μέσα στο κείμενο υπάρχουν αναλυτικά οι πληροφορίες για το νέο NSX. Στη συγκεκριμένη είδηση δεν επεκταθήκαμε τεχνικά, καθώς αφορά την ημερομηνία παραγωγής του.