Η VW θέλει το νέο Golf 8ης γενιάς να είναι η ναυαρχίδα τεχνολογίας της μάρκας. Στις εκδόσεις όμως που θα το αγοράσουμε, χωρίς την τεχνολογία, τι ακριβώς θα απομένει;
Το νέο Golf μπορεί να είναι και το τελευταίο. Αυτό από μόνο του σημαίνει πολλά για το θρυλικό μοντέλο που έφερε ένα σωρό νεωτερισμούς στην μικρομεσαία κατηγορία, και παρέμεινε το de facto μέτρο σύγκρισης εδώ και 45 χρόνια. Σημαίνει επίσης πως το Golf αυτό πρέπει να είναι η γέφυρα ανάμεσα στο συμβατικό παρελθόν της αυτοκίνησης, και το μέλλον της, όπως το ετοιμάζει η VW με το μικρομεσαίο ηλεκτρικό ID.3.
Και έτσι το νέο Golf είναι τίγκα στην τεχνολογία. Είναι τόσα αυτά που θέλει η VW να προσφέρει, που αναγκάστηκε να αλλάξει τις διαστάσεις της πλατφόρμας του. Ναι, πάλι μιλάμε για MQB, όμως το μεταξόνιο είναι ελάχιστα μακρύτερο, ενώ το μετατρόχιο έχει φτάσει αυτό του Passat. Είναι φαρδύ. Πάνω σε αυτό το σασί το νέο Golf έχει συμβατικές, ήπια υβριδικές, πλήρως υβριδικές, υβριδικές με φορτιστή πρίζας (PHEV), βενζινοκίνητες και ντίζελ εκδόσεις.
Η VW προχώρησε επίσης στην πλήρη ψηφιοποίηση της καμπίνας, μόνο οθόνες, τίποτε αναλογικό, κανένα κουμπί, μοχλό ή λεβιέ που να θυμίζει «παλιά» σχολή. Και φυσικά έχει παντού κάμερες, ραντάρ, ίντερνετ, και ένα σωρό gadgets, αφού το νέο Golf προσφέρει και αυτόνομη οδήγηση.
Ακούγεται καταπληκτικό, και η VW, μαζί με την ελαφρά προσαρμοσμένη σχεδίαση, θέλει όλη αυτή η τεχνολογία να φέρει κόσμο από τις πάνω κατηγορίες, που αντί να πάρουν μια γυμνή 3άρα, να προτιμήσουν ένα φορτωμένο Golf. Είπαμε εξάλλου, οι σημερινοί αγοραστές ενδιαφέρονται περισσότερο για τα γκάτζετ και λιγότερο για τα τεχνικά.
Με όλους τους άλλους αγοραστές όμως τι γίνεται; Με αυτούς που δεν είχαν σκοπό ή λεφτά να αγοράσουν 3άρα και «κατεβαίνουν» σε Golf. Με αυτούς που είπαν να «τσοντάρουν» σε αυτά που έχουν και να ανεβούν από το Polo, ή που θέλουν VW αντί για Leon. Αυτούς που θα κοιτάξουν τη βασική έκδοση, την πλειοψηφία των αγοραστών του Golf σήμερα δηλαδή, αυτούς που δεν μπορούν να δώσουν τριάντα και πλέον χιλιάδες ευρώ για μικρομεσαίο.
Τι θα μείνει να αγοράσουν όταν πολλά από αυτά τα τεχνολογικά, τα ψηφιακά, τα ηλεκτρονικά, τα αυτόνομα και τα υβριδικά αφαιρεθούν; Τι θα μείνει όταν η VW έχει φτιάξει ένα μοντέλο με στόχο να είναι απλά πλατφόρμα για όλη αυτή την τεχνολογία; Μήπως είναι σαν αντί να τρώμε την τούρτα, να φάμε μόνο το κάτω κάτω παντεσπάνι και λιγάκι από τη γέμιση;
...ο ιδρυτής της κατηγορίας του... οι εποχές του golf 1 και 2... το κλασσικό σχέδιο που είναι ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΗ ΜΟΔΑ.- Μπορεί σε αξιοπιστία να μην τα καταφέρνει... κανείς δεν είναι τέλειος όμως...
...ο ιδρυτής της κατηγορίας του... οι εποχές του golf 1 και 2... το κλασσικό σχέδιο που είναι ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΗ ΜΟΔΑ.- Μπορεί σε αξιοπιστία να μην τα καταφέρνει... κανείς δεν είναι τέλειος όμως...