Το νέο Peugeot 3008 είναι αρχικά διαθέσιμο με τρεις επιλογές κινητήριων συνόλων, στις οποίες πλέον δεν περιλαμβάνεται κάποια επιλογή σε diesel. Στη βάση της γκάμας το 3008 Hybrid (από 36.900 ευρώ) συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Το υβριδικό μοντέλο έχει ισχύ 136 ίππους και σύμφωνα με τη μάρκα τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης κατά 50% στις καθημερινές αστικές διαδρομές. Έπειτα υπάρχει μια Plug-in υβριδική έκδοση με συνδυαστική ισχύ 195 αλόγων. Χάρη στην μπαταρία των 21 kWh (σ.σ. που είναι μεγάλη για plug-in), το PHEV 3008 (από 46.900 ευρώ) έρχεται με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χλμ. μέσα στην πόλη και 85 χιλιομέτρων σε συνδυασμένο κύκλο. Το παρών δίνει τέλος το αμιγώς ηλεκτρικό Ε-3008 σε 2 εκδόσεις. Η βασική (από 43.500 ευρώ με επιδότηση 9.000 ευρώ) διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 210 ίππων και μπαταρία 73 kWh που προσφέρει 527 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ η δεύτερη έχει μπαταρία 98 kHh που προσφέρει 680 χλμ. αυτονομίας και αποδίδει 230 άλογα.
Ανεξάρτητα από την επιλογή κινητήρα, το νέο 3008 διατίθεται σε δύο πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού, τις Allure και GT. Η έκδοση Allure περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εσωτερικές επενδύσεις σε συνδυασμό δέρμα – ύφασμα, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας HD, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, προβολείς και φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, PEUGEOT Panoramic i-Cockpit με αιωρούμενη κυρτή οθόνη 21 ιντσών, επαγωγικό φορτιστή smartphone, i-Toggles με δυνατότητα εξατομίκευσης κ.α.