Oι εκδόσεις της Mugen κάνουν τα μοντέλα της Honda ακόμη πιο επιθετικά και άγρια στην όψη, ώστε η εμφάνισή τους να συνδυάζεται με τις υψηλές επιδόσεις για την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συνόλου. Η Mugen ωστόσο δεν δίστασε να προσφέρει την φροντίδα της και στο Ν-Οne που προσφέρεται στην αγορά της Ιαπωνίας.
Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο, λόγω των ορίων στους ρύπους που έχουν τεθεί από την ιαπωνική κυβέρνηση, το μοτέρ δεν μπορεί να παράγει πάνω από 63 ίππους. Αν και αυτό σίγουρα περιορίζει το εύρος των αναβαθμίσεων, δεν εμπόδισε έναν από τους γίγαντες στο χώρο της βελτίωσης της Ιαπωνίας να κάνει μια προσπάθεια.
To kei-car λαμβάνει μερικές κομψές και λειτουργικές αναβαθμίσεις από την Mugen. Ενώ ορισμένα από τα νέα καλούδια αφορούν το στυλ του αυτοκίνητο, κάποια από αυτά έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την απόδοση. Νέα προσθήκη είναι για παράδειγμα το σύστημα εξάτμισης, ο εμπρός διαχύτης, οι πλαϊνές ποδιές αλλά και οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου. Οι αναβαθμίσεις που έγιναν στο εσωτερικό είναι συγκεκριμένες και αφορούν τον νέο επιλογέα ταχυτήτων και τα σπορ πεντάλ.
Όπως καταλάβατε, οι αλλαγές αυτές δεν μετατρέπουν το kei-car σε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων αλλά του προσφέρουν σπορ αέρα.