Kia Sportage Vs BMW X1: 7-1! Τα 7 σημεία που υστερεί η BMW X1
- Τελευταία σε φρένα η BMW X1, πρώτο το Kia Sportage
- Xειρότερη σε βλάβες & εξυπηρέτηση/τιμές η BMW (με βάση τις
αναφορές κατόχων Autocheck)
- Πιο πολυτελής και 6.000 ακριβότερη η X1
Περίμενες ότι η BMW X1 θα χάνει κατά κράτος από το Kia Sportage;
Kia Sportage και BMW X1, δύο μικρομεσαία SUV, κατηγορία που αρέσει πολύ και προτιμούν τόσο οι ιδιώτες, όσο και οι εταιρικοί χρήστες. Επειδή λοιπόν οι εταιρικοί χρήστες πληθαίνουν διαρκώς, αποφασίσαμε να κάνουμε μια σειρά από άρθρα που αφορούν στα μοντέλα που πρωταγωνιστούν ως εταιρικά, αλλά και στα πιο δημοφιλή που προτιμούν οι ιδιώτες. Μπορεί οι πρώτοι να έχουν και μια ροπή προς τις πιο premium επιλογές, ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις, όπως μας έχει διδάξει η πείρα των μετρήσεων του Test Center, τα mainstream αποδεικνύονται καλύτερα.
Τρανό παράδειγμα η BMW X1 sDrive18i DCT με τους 136 ίππους που «ισοπεδώνεται» στη σύγκριση με το Kia Sportage 1.6T 7DCT 48V των 180 ίππων (διαβάστε εδώ τη δοκιμή του), χάνοντας σε 7 σημαντικούς τομείς: Φρένα, συχνότητα βλαβών, εξυπηρέτηση από τη μάρκα, εγγύηση, τιμή, ισχύ κινητήρα και ευκολία στο παρκάρισμα.
Ασφάλεια: Πρώτο το Sportage, τελευταία η X1 σε φρένα
Στο κρίσιμο τομέα της ασφάλειας το Kia Sportage φρενάρει πολύ καλύτερα. Συγκεκριμένα 4,7 μέτρα λιγότερα στο απότομο φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα, για να το κάνουμε πιο λιανά, ένα ολόκληρο αυτοκίνητο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε μια κρίσιμη κατάσταση. Το Sportage διακρίνεται για τα εξαιρετικά του φρένα, κάνοντας στην δοκιμασία του 100-0 χλμ./ώρα επίδοση 33,9 μέτρα, επίδοση που είναι κορυφαία ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας. Στον αντίποδα η X1 με τα 38,6 μέτρα, είναι η τελευταία ανάμεσα στα μοντέλα που πρωταγωνιστούν.
Πιο ισορροπημένη είναι η κατάσταση στο προσπέρασμα, επίσης σημαντικός παράγοντας ασφάλειας, όπου τα δύο μοντέλα είναι ισόπαλα με σχεδόν ίδιους χρόνους στις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα. Πάντως το Sportage δείχνει πιο άνετο στις επιταχύνσεις και την εν γένει λειτουργία του μοτέρ του, γεγονός αναμενόμενο από τη στιγμή που έχει 180 άλογα έναντι 136 της sDrive18i και 35 παραπάνω Nm ροπής. Από την άλλη βέβαια αρνητικό και για τα δύο μοντέλα είναι η υψηλή κατανάλωση με τη μέση τιμή να μετρήθηκε στα 9,3 (Sportage) και 9,5 (X1) λτ./100 χλμ..
Διαβάστε στα παρακάτω λινκ τις αναλυτικές μετρήσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων
Μάρκα/Μοντέλο | Bmw X1 | Kia Sportage |
---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | ||
Έκδοση μοντέλου | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps |
Model Year | 2022 | 2022 |
Είδος Κινητήρα | Βενζίνη | Mild hybrid |
Κυβικά (κ.εκ.) | 1499 | 1598 |
Που υπερτερεί το KIA SPORTAGE | ||
Ιπποδύναμη (PS) | 136 | 180 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 265 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,6 | 33,9 |
Εγγύηση (χρόνια) | 2 | 7 |
Ευκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής) | 11,7 | 10,9 |
Τιμή | 39.210 | 33.490 |
Δυνατά σημεία και των δυο μοντέλων | ||
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,5 | 8,1 |
Αδύνατα σημεία και των δυο μοντέλων | ||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 9,5 | 9,3 |
Σελίδα 2 | Αξιοπιστία: Τελευταία σε βλάβες, με τη χειρότερη εξυπηρέτηση/τιμές και εγγύηση η X1 |
Σελίδα 3 | Βγάζει περισσότερη πολυτέλεια, αλλά είναι και 6 χιλιάρικα ακριβότερη η BMW |