Το Sportage στο εσωτερικό του διαθέτει ποιοτικά υλικά και πολύ καλό τεχνολογικό υπόβαθρο με το ενιαίο πάνελ που διαμορφώνει η κουρμπαριστή οθόνη αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Βγάζει περισσότερη πολυτέλεια, αλλά είναι και 6 χιλιάρικα ακριβότερη η BMW
Ο τομέας που η X1 αποδεικνύεται ανώτερη, είναι στην αίσθηση πολυτέλειας που αναδύει η καμπίνα της σε σχέση με αυτή του Sportage. Δεν υπάρχει κάποιο ψεγάδι στο κορεάτικο SUV, ίσα-ίσα και ποιοτικά υλικά έχει και πολύ καλό τεχνολογικό υπόβαθρο με το ενιαίο πάνελ που διαμορφώνει η κουρμπαριστή οθόνη αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ωστόσο στο γερμανικό SUV είναι ανώτερου επιπέδου και η συναρμογή δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.
Η καμπίνα της X1 είναι ανώτερου επιπέδου, με συναρμογή που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.
Όσον αφορά στους χώρους, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα να βολευτούν ακόμα και 5 ενήλικοι επιβάτες, έχοντας μπόλικο χώρο για γόνατα, ώμους και κεφάλι, ενώ τα κοντά στα 550 λτ. των πορτ-μπαγκάζ τους, προσφέρουν την απαιτούμενη χωρητικότητα για τις αποσκευές.
6.000 ευρώ σχεδόν πιο ακριβή η BMW X1
Τελευταίο αφήσαμε το κομμάτι του κόστους αγοράς, όπου τα δύο μοντέλα έχουν σημαντική διαφορά της τάξεως των 5.750 ευρώ, ποσό που δε δικαιολογείται από κάποια εξοπλιστικά διαφορά. Συγκεκριμένα η X1 sDrive18i DCT κοστίζει από 39.210 ευρώ, ενώ το Kia Sportage 1.6T 7DCT 48V από 33.490 ευρώ αντίστοιχα.
Όπως προαναφέραμε, στο πεδίο του εξοπλισμού δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές, με τα δύο μοντέλα να διαθέτουν κάμερα οπισθοπορείας, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις που περιμένεις και τους αναμενόμενους αυτοματισμούς, όπως επίσης και σύγχρονες ευκρινείς οθόνες για το infotainment.
Πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα βρεις και στοιχεία που δεν σε ενδιαφέρουν, που δεν τα ήξερες.
Μάρκα/Μοντέλο | Bmw X1 | Kia Sportage | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | sDrive18i DCT 136ps | 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | ||||
Εγγύηση (χρόνια) | 2 | 7 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | BASIC | LX DYNAMIC | ||||
Τιμή | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,5 | 4,51 | ||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | 1,86 | ||||
Ύψος (μέτρα) | 1,64 | 1,64 | ||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,69 | 2,68 | ||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 45 | 54 | ||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20,5 | 17 | ||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1575 | 1580 | ||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1499 | 1598 | ||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 180 | ||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4400 | 5500 | ||||
Ροπή (Nm) | 230 | 265 | ||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | 1500 | ||||
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο | 11,58 | 8,78 | ||||
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο | 90,73 | 112,64 | ||||
Κύλινδροι | 3 | 4 | ||||
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | 4 | ||||
Διάταξη εκκεντροφόρων | 2E | 2E | ||||
Τροφοδοσία | ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ | ||||
Ανάρτηση | ||||||
Ανάρτηση εμπρός | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ||||
Ανάρτηση πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ | ||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,7 | 6,3 | ||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 143 | 142 | ||||
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΚύκλος στροφής (μέτρα) | 11,7 | 10,9 | ||||
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) | 750 | 750 | ||||
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) | 1700 | 1600 | ||||
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες) | - | 17 | ||||
Η γωνία ράμπας δείχνει τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να περάσει ένα σημείο χωρίς να βρει η κοιλιά του αυτοκινήτουΓωνία ράμπας (μοίρες) | - | 16,7 | ||||
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες) | - | 26,4 |
Σελίδα 1 | Kia Sportage Vs BMW X1: 7-1! Τα 7 σημεία που υστερεί η BMW X1 |
Σελίδα 2 | Αξιοπιστία: Τελευταία σε βλάβες, με τη χειρότερη εξυπηρέτηση/τιμές και εγγύηση η X1 |
Σελίδα 3 | Βγάζει περισσότερη πολυτέλεια, αλλά είναι και 6 χιλιάρικα ακριβότερη η BMW |