Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Mazda EZ-6 έρχεται στην Ευρώπη!

 Σχολιάστε 
7.435 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2024)
To Mazda EZ-6 έρχεται στην Ευρώπη!
10 Φωτογραφίες »

- Ντεμπουτάρει φέτος το φθινόπωρο.
- Θα προσφέρεται ως ηλεκτρικό και ως plug-in υβριδικό.
- Ίσως υπάρχει και τρίτη έκδοση με range extender.

Παγκόσμιο μοντέλο χαρακτήρισε το EZ-6 η Mazda

Το Mazda EZ-6 έκανε για πρώτη φορά το ντεμπούτο του στη φετινή εκδήλωση Auto China ως ο ηλεκτροκίνητος διάδοχος του Mazda 6, το οποίο βρίσκεται επί του παρόντος στην τρίτη γενιά του από το 2012. Αν και αρχικά η μάρκα είχε επιβεβαιώσει την πώληση του νέου μοντέλου στην Κίνα, φαίνεται πως τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Η ιαπωνική φίρμα επιβεβαίωσε τώρα ότι θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο και μάλιστα θα έρθει και στην Ευρώπη! Συγκεκριμένα, σε ένα δελτίο τύπου, η εταιρεία είπε ότι το EZ-6 θα κυκλοφορήσει επίσημα το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους, πρώτα στην κινεζική και ευρωπαϊκή αγορά.

Είναι μεγαλύτερο από το Mazda6

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, το EZ-6 είναι ένα αυτοκίνητο που προέρχεται από την κοινοπραξία της Mazda με την Changan και μοιράζεται βασικά στοιχεία με το Deepal SL03. Με μήκος 4.921 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ., ύψος 1.485 χλστ. και μεταξόνιο 2900 χλστ., το EZ-6 είναι 56 χλστ. μακρύτερο, 50 χλστ. φαρδύτερο και 35 χλστ. ψηλότερο από το σημερινό Mazda 6, ενώ έχει επίσης 70 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Το EZ-6 φοράει 19άρες ζάντες, ενώ διαθέτει μεγάλη γρίλια και λεπτά φωτιστικά σώματα. Η καμπίνα θα εξοπλίζεται με μια οθόνη αφής 14.6 ιντσών για το infotainment και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών.

Θα προσφέρεται ως ηλεκτρικό και ως plug-in υβριδικό

Λεπτομερείς προδιαγραφές του EZ-6 δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, αν και έχει επιβεβαιωθεί ότι θα υπάρχουν πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Το ηλεκτρικό λέγεται ότι θα προσφέρει αυτονομία έως και 600 χλμ., ενώ το PHEV αναμένεται να παρέχει έως και 1.000 χλμ. αυτονομία. Οι πληροφορίες που έρχονται από την Ιαπωνία αναφέρουν πως πιθανή είναι και μία έκδοση με range extender, κάτι που ισχύει για το ΜΧ-30 R-EV μέσω της επιστροφής του περιστροφικού κινητήρα.

Ως πληροφορία να πούμε πως το ηλεκτρικό Deepal SL03 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω με ισχύ 218 ή 258 ίππων και ροπή 320 Nm. Οι επιλογές μπαταριών περιλαμβάνουν ένα πακέτο 58,9 ή 66,8 kWh που προσφέρει αυτονομία μεταξύ 530 χλμ. και 610 χλμ. στον κινεζικό κύκλο δοκιμών (CLTC). Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του SL03 αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, μπαταρία 19 ή 28,4 kWh και ηλεκτρικούς κινητήρες με συνολική ισχύ 218 ή 238 ίππων. Η μεγάλη μπαταρία προσφέρει 200 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία ενώ σε υβριδική λειτουργία η αυτονομία ανέρχεται στα 1.200 χλμ.

Η Mazda έχει κατοχυρώσει και την ονομασία Mazda 6e

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως όσον αφορά την Ευρώπη, η Mazda έχει κατοχυρώσει και την ονομασία Mazda 6e, τροφοδοτώντας τις φήμες για μια νέα γενιά του γνωστού σεντάν. Ωστόσο, επί του παρόντος δεν είναι ξεκάθαρο αν η ονομασία θα σχετίζεται με το EZ-6 που θα έρθει στη «Γηραιά Ήπειρο» ή θα πρόκειται για ένα νέο, διαφορετικό μοντέλο που ίσως δούμε στο μέλλον. Σε κάθε περίπτωση περισσότερα στοιχεία για όλα τα παραπάνω θα έχουμε πιθανότατα με την έλευση του EZ-6!

AutoΤριτη
Autotriti.gr