ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nissan Qashqai Hybrid vs Volvo XC40. Τα 7 σημεία που υστερεί το Volvo XC40

66.948 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2023)
Nissan Qashqai Hybrid vs Volvo XC40. Τα 7 σημεία που υστερεί το Volvo XC40
2 Φωτογραφίες »

- 1.500 κυβικά και τα δύο, 60 άλογα πιο δυνατό το Qashqai
- Καίει 1.200 ευρώ παραπάνω το χρόνο το Volvo
- Θέλει 100 μέτρα παραπάνω για να προσπεράσει το Volvo
- Bλάβες & χειρότερη εξυπηρέτηση η Volvo (AutoCheck)

Στα ίδια λεφτά το υβριδικό Nissan Qashqai κερδίζει 7-2 το Volvo XC40 T2

Nissan Qashqai και Volvo XC40 αποτελούν δύο μοντέλα της κατηγορίας των οικογενειακών SUV, τα οποία ανήκουν στα best seller των εταιρικών πωλήσεων. Ειδικά το XC40 πουλάει σχεδόν αποκλειστικά ως εταιρικό (86,6%) και καθώς κάνουμε μια σειρά από άρθρα που αφορούν στα μοντέλα που πρωταγωνιστούν ως εταιρικά έχει μπει στο μικροσκόπιο του τμήματος μετρήσεων του Test Center, όταν και σας παρουσιάσαμε τα δυνατά και αδύναμα σημεία του. Από την άλλη το Qashqai έχει μεγαλύτερη ισορροπία ανάμεσα στις εταιρικές και τις λιανικές πωλήσεις του, όντας διαχρονικά ένα από τα πιο αγαπητά μοντέλα των αγοραστών.

Στα ίδια χρήματα λοιπόν προσφέρονται η βασική έκδοση Τ2 του Volvo XC40, από 40.653 ευρώ στο βασικό εξοπλιστικό επίπεδο Core (δείτε τη δοκιμή του με ένα κλικ) με το full hybrid Nissan Qashqai e-Power (διαβάστε εδώ την δοκιμή του), στο δεύτερο και πιο πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο N-Connecta.

Δες τι λένε 100 σχόλια για την «κόντρα» Nissan Qashqai Vs Volvo XC40!

Που υπερτερεί το Nissan Qashqai e-Power

1. Πιο εξελιγμένος τεχνολογικά ο κινητήρας του Qashqai

Ο βενζινοκινητήρας 1.500 κυβικών του Volvo XC40 T2 είναι ένας απλός τούρμπο άμεσου ψεκασμού χωρίς κάποια υποβοήθηση, δηλαδή είναι πιο πίσω τεχνολογικά σε σχέση με το full hybrid σύστημα του Nissan Qashqai, το οποίο χρησιμοποιεί επίσης ένα 1.500άρη κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό o οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια που δίνει ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα.

Μιλώντας με νούμερα, με ισχύ 190 ίππων (Qashqai) έναντι 129 PS (XC40), και ροπή 330 Nm έναντι 245, το Qashqai έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 3 δλ. νωρίτερα (8,3 έναντι 11,3 δλ.).

2. Καίει 1.200 ευρώ λιγότερα το χρόνο το Qashqai

Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως το Qashqai έχει σχεδόν τη μισή κατανάλωση σε σχέση με αυτή του XC40 μέσα στην πόλη. Συγκεκριμένα 5,0 λτ./100 χλμ, καίει το ιαπωνικό SUV έναντι στα 8,8 λίτρα που καίει το Volvo.

Αντίστοιχα και η μέση κατανάλωση του Qashqai είναι σημαντικά χαμηλότερη με 6,1 λτ./100 χλμ. έναντι 8,5 λτ.. Στο σύνολο, λοιπόν, η ετήσια κατανάλωση σε ευρώ για το Volvo ανέρχεται σε 3.391 ευρώ, ενώ για το Qashqai στα 2.150 ευρώ, δηλαδή τα δύο μοντέλα έχουν 1.241 ευρώ διαφορά.

Επακόλουθα το XC40 έχει και αυξημένους ρύπους CO2 (166 γρ./χλμ.), το οποίο έχει διπλό αρνητικό αντίκτυπο. Από τη μία έχει τέλη κυκλοφορίας (τα οποία ενσωματώνονται στη δόση σε περίπτωση leasing) και το κυριότερο δεν έχει ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο. Προβλήματα που δεν αντιμετωπίζει το Qashqai με τα 119 γρ./χλμ. που δεν πληρώνει τέλη και δεν έχει περιορισμούς.

3. Ασφάλεια: Προσπερνάει γρηγορότερα το Qashqai και είναι πιο αποτελεσματικό στο elk

Η διαφορά στην απόδοση των δύο συνόλων και ειδικά στη ροπή τους γίνεται άμεσα αντιληπτή στη διαδικασία του προσπεράσματος. Στο επαρχιακό δρόμο (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) το ιαπωνικό μοντέλο θα ολοκληρώσει τη διαδικασία σε 3,8 δλ. ή 84 μέτρα ενώ το XC40 σε 6,5 δλ. ή 144 μέτρα. Ακόμα πιο έντονη είναι η διαφορά στον αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ./ώρα) όπου οι χρόνοι αντίστοιχα είναι 5 και 8,8 δλ. και σε απόσταση 139 και 244 μέτρα. Να το πούμε διαφορετικά με το XC40 θα είστε σε άλλη λωρίδα ή στο αντίθετο ρεύμα για 60 εώς 100 μέτρα ανάλογα με την ταχύτητα που θα επιχειρήσετε προσπέραση.

Στον άλλο σημαντικό τομέα ασφάλειας, την αποφυγή κινδύνου το Nissan Qashqai αποδεικνύεται πολύ πιο αποτελεσματικό, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία με 77 χλμ./ώρα (δείτε εδώ αναλυτικά την προσπάθειά του). Πιο χαμηλή ήταν η επίδοση του Volvo XC40, στην έκδοση Τ5 με τους 247 ίππους που δοκιμάσαμε στο παρελθόν, το οποίο ολοκλήρωσε το elk test με 70,5 χλμ./ώρα, σημαντική ένδειξη πως το Qashqai υπερτερεί σε οδική συμπεριφορά.

4. Πιο πλούσιος ο εξοπλισμός του Qashqai και είναι πιο ήσυχο στο ταξίδι

Από τη στιγμή που τα δύο μοντέλα έχουν την ίδια τιμή, αναμένει κανείς και τον αντίστοιχο εξοπλισμό. Ωστόσο, το XC40 Τ2 δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας, ούτε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα που συναντάμε στο Qashqai. Παράλληλα το Qashqai έχει και πιο εξελιγμένο infotainment, με oθόνη 12,3 ιντσών έναντι 9 ιντσών σε κάθετη διάταξη για το Volvo.

Σε συνάρτηση δε με τον μικρότερο κύκλο στροφής του τελευταίου και την πολύ πιο ήσυχη κύλιση στο ταξίδι (65,8 db έναντι 69,4 db στα 120 χλμ./ώρα) το Qashqai είναι πιο βολικό τόσο στην πόλη (παρκάρισμα), όσο και στο ταξίδι.

5. Καλύτερη μεταπωλητική αξία το Qashqai

Το Nissan Qashqai είναι από τα μοντέλα που έχουν μεγάλη πέραση στην αγορά μεταχειρισμένων. Είναι αυτό που λέμε «πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια» και μάλιστα κάνοντας μια αναζήτηση θα δούμε πως κρατάνε και ψηλά την αξία τους. Αντίθετα δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για το XC40, καθώς η αγορά των μεταχειρισμένων απευθύνεται σε ιδιώτες και όπως έχουμε δει το XC40 έχει 86,6% εταιρικές πωλήσεις.

6. Περισσότερες βλάβες και χειρότερη εξυπηρέτηση η Volvo

Ας δούμε όμως τι λένε και οι κάτοχοι Nissan και Volvo για τη συμβίωση μετά την αγορά. Από τις αναφορές των κατόχων στο AutoCheck η Volvo έχει διπλάσιες αναφορές για βλάβες (σε ποσοστό επί των οχημάτων που κυκλοφορούν) σε σχέση με τη Nissan, ενώ συγχρόνως οι κάτοχοι δηλώνουν 3 φορές πιο δυσαρεστημένοι από την συνολική εξυπηρέτηση.

7. Πιο ακριβές τιμές στο after sales

Τη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια των κατόχων Volvo, θα τη συναντήσουμε στις τιμές, όπου δηλώνουν 5 φορές πιο δυσαρεστημένοι από αυτούς της Nissan. Αλλωστε η Volvo έχει το ρεκόρ ακρίβειας σε τιμές service. Σύμφωνα με τις τιμές που μας έδωσαν οι υπεύθυνοι των After Sales τμημάτων όλων των μαρκών, το service του XC40 είναι 60% ακριβότερο από το μέσο όρο της κατηγορίας. Το κριτήριο αυτό δεν επηρεάζει τους εταιρικούς χρήστες, όμως ας μην ξεχνάμε και την λιανική.

Μάρκα/Μοντέλο Nissan Qashqai Volvo XC40
Έκδοση μοντέλου E-Power 190 PS 190 ps T2 1.5 129 PS Auto 129 ps
Κατηγορία μοντέλου Μικρομεσαία SUV Βενζίνη Automatic Μικρομεσαία SUV Βενζίνη Automatic
Model Year 2022 2017
Είδος Κινητήρα Hybrid Βενζίνη
Κυβικά (κ.εκ.) 1.498 1.477
Που υπερτερεί το NISSAN QASHQAI
Ιπποδύναμη (PS) 190 129
Μέγιστη ροπή (Nm) 330 245
Μεταπωλητική Αξία 10 8
Κάμερα οπισθοπορείας Ναι Όχι
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,1 8,5
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 5 8,8
Θόρυβος στα 120 (db) 65,8 69,4
Οδική συμπεριφορά 10 8
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) 8,3 11,3
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού Ναι Όχι
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) 5 8,8
Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) 12,3" 9"
Που υπερτερεί το VOLVO XC40
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 38,1 35,1
Εγγύηση 3 5
Αδύνατα σημεία και των δυο μοντέλων
Τιμή 40.990 40.563
Σημαντικές ισοπαλίες και των δυο μοντέλων
Αίσθηση πολυτέλειας 79% 79%

Σελίδα 2Οι αναλυτικές μετρήσεις για τα Nissan Qashqai και Volvo XC40 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 3Συγκριτικό Nissan Qashqai Vs Volvo XC40: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους
Autotriti.gr
Fiat